3 Temmuz 2015 Cuma

Tanışma

Merhaba :)
Bu benim ikinci blog denemem. ilkinde ufak bir sorun yaşadığım için blogu kapatmak zorunda kaldım şimdi tekrar deniyorum :D
Adım simge tahmin edebildiğiniz gibi :P 21 yaşına adım adım yaklaşıyorum. Tıp fakültesi 3.sınıf öğrencisiyim. Memleketim Gaziantep ama Antalya'da okuduğum için yılın büyük kısmını doğal olarak Antalya'da geçiriyorum.
Blogda asıl amacım aslında hayata dair her konudan konuşmak. Yani burada hem makyaj,moda,sağlık,beslenme gibi konulardan hem de arada seçtiğim konulardan konuşmak istiyorum bakalım becerebilecek miyim :D
Bu arada tam bir kitap kurduydum tıptan önce şimdilerde de severek okuyorum ama eskisi kadar çok değil daha çok "sene içinde çok çalışıyorum ya şimdi de kitaplarda boğulmayayım gezip eğleneyim" oluyor. bu yüzden kitaplardan da konuşabiliriz.
Hatta arada film günleri yapıp bir film ele alabiliriz sizler bana öneride bulunabilirsiniz mesela :D çünkü sinemaya gitmeye bayılsam da şu herkesin izlemesi gereken 100 film gibi listelerde yer alan çoğu filmi izlemedim. Sanırsam eski filmlere biraz gıcığım ben şöyle bol efektli,güncel daha doğrusu modern filmleri seviyorum ama cahil kalmamak adına klişeleri yani efsaneleri diyeyim izlemem gerekecek.
sizlerden gelecek önerilere de açığım tabi ki. bana bu konu ile ilgili önerilerde de bulunursanız çok sevinirim :)
instagram hesabım: simgeninblogu
email adresim : simgeninblogu@hotmail.com
isterseniz paylaşımların altına yorum olarak isterseniz de bu hesaplardan ulaşabilirsiniz :)
öpüldünüz :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder