19 Ağustos 2015 Çarşamba

H&M bronzer



İlk kez bu yaz bronzer kullanmış biri olarak tek deneyimlediğim bronzer da H&M olduğu için bu yazı sizin için yeterli olmayabilir. H&M deki büyük indirim akımında herkes gibi tüm mağazalara akın edip ne bulduysam aldım bende. Bronzer'da dediğim gibi hiç kullanmadığım için belki kullanırım diye almışım. Yaklaşık 3 ay odamda beni bekledi ve sonunda bende azıcık bronzlaştım ve hadi bir kullanayım şunu dedim. O gün bu gündür allık falan kullanmaz oldum. CC kremi sürüp pudraladığım yüzüme bronzer kullanıyordum azıcık da rimel, tamam! zaten havalar o kadar ısındı ki makyaj falan yapamıyor insan. ne sürsem akıyor sanki ama bu bronzer sürekli tazelemem gerek hissini uyandırmadı bende ( ya da benim tembel yanım ön plandaydı sallamadım bilemiyorum artık :D)
Resimde sağdaki de H&M allıklarından bronze renk. bunu da evde bulunsun diye almıştım iyi ki almışım diyorum hatta neden bir tane daha almadım diye ağlayasım geliyor. Evet o kadar iyi. resimden de az çok anlaşılacağı gibi yine bronzer gibi kahve tonlarda ama o kadar hafif bir rengi var ki çok kaçırsan bile hep o tatlı rengi koruyor.(rengi hafif dedim ama rengi görünmeyecek kadar da hafif değil onu da belirteyim)
bir arkadaşınızda falan görürseniz affetmeyin el koyun bunlara :D ya da H&M yeniden çıkartırsa -belki de çıkartmıştır ben bilmiyor olabilirim- koşun alın kızlarcım!

-simge

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder