13 Kasım 2015 Cuma

Dirty Works Eyeshadow Brush & Blusher Brush

Merhaba !

Yaz başında kozmetik diyetine girmek gibi radikal bir karar almıştım. Fena da gitmedi bayrama kadar 2-3 aylık bir süreçte hiçbir şey almamayı başardım J Bayram indirimden  sonra işler değişti ama L. Bir başladım mı arkasını toparlayamıyorum gerçekten. Bayramdan bu yana neredeyse 2 ay geçti ben 5 aylık alışveriş yaptım sanırım. Sırayla hepsini sizlerle paylaşacağım, bunlardan ilki ihtiyaç alışverişine çıktığımda denemek için aldığım Dirty Works markasına ait Blusher Brush ve Eyeshadow Brush.



Benim paraya kıyamadığım tek şey fırça galiba. Elimde toplasanız toplam 10 fırça vardır, yıkayıp yıkayıp kullanıyorum ama artık her gece yıkamayayım diye fırça alıp deneyeyim diye aldım.



Eyeshadow brush fiyat/performans açısından iyi. Ama süper değil. Açıkçası bu fiyat aralığında ne alırsınız derseniz ya neredeyse aynı fiyatta olan Eclips markasını  ya da üstüne azıcık daha ekleyip ecotools markasını tercih ederim, çünkü kesinlikle olmazsa olmaz değil.



Fırçanın kılları oldukça dayanıklı, herhangi bir dökülme yaşamadım. Farın rengini yansıtma açısından fara göre değişik sonuçlar aldım. Wet’n Wild gibi pigmentasyonu oldukça iyi olan markalarda hiç sorun yaşamadım ama daha hafif pigmentasyonlu markaları kullandığımda başka fırçalar harika bir görüntü oluştururken Dirty Works oldukça sönük kaldı. (sanki farı sürüp, karıştırma fırçasıyla dağıtmışım gibi hafif bir renk aldım)




Blusher Brush ise siyah sentetik kıllara sahip bir fırça. Alırken Eyeshadow brush’ın kıllarına bakıp aldım ama açılı olan Blusher blush’ı incelemeden atmıştım sepete. Eve gelip açtığımda inceledim ve niye bakmadan aldım ki diye pişman oldum, çünkü:
1)      Kıllar sentetik, ama aşırı sentetik. Hatta şöyle diyeyim küçük çocukların oyuncak makyaj setlerinde bulunan fırçalar gibi ki bence korkunç
2)      O çocukların makyaj setlerindeki fırçalar nasıl işe yaramıyorsa aynen öyle, allık- aydınlatıcı hiç fark etmez dokundurduğunuz yere parmağınızla bolca sürmüş gibi kalıyor. Asla yayılmıyor. Hatta elimle sürsem daha güzel olur o kadar.
3)      Fırçanın kılları artık neyden yapıldıysa iğrenç kokuyor. İlk kullandığımda dikkat etmeden yüzüme sürdüm, sonra fark ettim kokuyu. Acaba yıkasam geçer mi falan da demedim. Zaten işe yaramıyor ama yarasa da zaten o kadar kötü kokan bir şeyi yüzüme sürmeyi asla düşünmem.



Yani toparlarsam eyeshadow brush olmazsa olmaz değil ama uygun fiyatlı bir şey aradığınızda 3. Yada 4. Seçeneğiniz olabilecek bir ürün. Blusher Brush ise çöp, pişmanlık. Özellikle Gratis görevlisi bu markanın ürünleri çok güzel oluyor dedi diye almıştım ama gerçekten pişmanlık. Siz kullandınız mı, memnun kalan var mı merak ediyorum. Acaba sorun bendeki üründe miydi? Yorumlarınızı bekliyorum J

-Simge



1 yorum:

  1. bir tanidigim daha aldi. ve dediginiz gbi hicbir sekilde yaymiyor. geri verebilir miyim diyor. aslinda verebilirsiniz madem memnun kalmadiniz.

    YanıtlaSil