13 Kasım 2015 Cuma

Yeni Koku'mm

Selam!
Herkes Sonbaharın kızıl kahve büyüsünü yaşarken biz Antalya'da yazdan kalma bir sonbahar geçirdik. Şimdi yapraklar dökülüyor ama o kızıllığı yaşayamadık. Ben de özlediğim o kızıl tonlarını bloguma yansıttım ve blogda baştan aşağıya bir yeniliğe gittim. Her ne kadar mevsim kış olsa da ben sonbaharı yaşayacağım bir süre kışı reddediyorum J

Bugün normalden farklı bir şey yapmak istiyorum, ilk defa bir parfümden bahsedeceğim. Parfüm alırken benim  için markadan ziyade kalıcılık ve kokunun bana uyumuna dikkat ettiğim için her markayı denerim, ön yargıyla yaklaşmam hiç. Bugün yine bu şekilde denediğim bir markadan bahsedeceğim. 




Zara’nın parfüm koleksiyonu mağazaya uğrayan herkesin dikkatini çekecek kadar geniş. Ben de bir indirim sürecinde tesadüfen bir ürünü alıp denemiştim ve gerçekten çok ama çok hoşuma gitti. Hem oldukça kalıcı hem de kokusu tam benim kokularımdandı. Daha sonra gittiğimde aynı kokuyu bir daha bulamadım. Galiba özel bir seriydi yıkıldım L Böylece reyonu epeyce karıştırdım, şunu söyleyebilirim ki herkese ve her koku tarzına yönelik kokular bulunmakta. Ağır, çiçek kokulu, baharatlı, fresh…. hepsi vardı. Ben de kendime yakın bir koku daha buldum kendime o da şu an görselde gördüğümüz koku J



Bunu da size yorumlarsam koku gerçekten çok ama çok hafif, tam olarak tanımlamam çok zor ama tam benim tarzım. Ama maalesef o ilk aldığımın aksine kalıcı değil. İnsanlara yeni parfümüm nasıl diye sorduğumda kokuyu algılamak için direkt boynumu koklaması gerekiyor yani tende koku var ama etrafa yayılmıyor.
Ama yılmak yok J Zara parfümler genel anlamda benim favorilerime girdiği için başka türlerini de alacağım. Çünkü kalıcı olan bir tane bulmuşluğum var, şimdi aldığım kalıcı değil diye vazgeçecek değilim :D
Siz denediniz mi? Beğendiğiniz , önerdiğiniz varsa yorumlarda bekliyorum !


-Simge

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder