13 Kasım 2015 Cuma

H&M Dragon Fruit Polishing Mask

Selam !
Herkes için ya da en azından çoğumuz için diyeyim Pazar günü bakım günü J. Ama cilt bakımı sadece Pazar günleri maske yapmak değil bence.

1)      Haftanın en az bir günü cilde kesinlikte makyaj yapmamalıyız ki cildimiz hava alsın, oksijene doysun, kendini yenilesin.
2)      Ne olursa olsun makyajımızı temizlemeden yatmıyoruz. ( bu noktada bir ayrıntı vermem gerek cildi makyaj temizleyici mendille/ makyaj temizleyici sularla silmek yeterli değil bence. Ten makyajı gözeneklere doluyor, silmek yeterli olmayacaktır. Ayrıca göz makyajı kalıntıları gözde yağ artışına ve buna bağlı enfeksiyona neden olabiliyor. Bunca zamandır olmadı demeyin bende de olmamıştı ama bir gün gözlerimi 2 katı boyutta ve kızarık buldum ki ben her gün temizlemeden uyumam, anlaşılan iyi temizleyemiyormuşum.)
3)      Sabahın erken saatlerinde cildimize uyguladığımız makyajı mümkünse eve gelir gelmez temizliyoruz. Çünkü ciltte ne kadar uzun süre kalırsa o kadar olumsuz etkilere sahip.
4)      Cilde tonik ve nemledirici uygulamak oldukça önemli.( Özellikle düzenli tonik kullananlar da ciltte kuruluk olabileceğinden nemlendirme işlemi atlanmamalı.)
5)      Bu işlemler yaparken cildi tahriş etmemeye de dikkat etmek  gerek bunu da belirteyim J
Bunlardan bahsettikten sonra sıra geldi benim bugün size bahsedeceğim, oldukça sevdiğim bir maskeye J



H&M Beauty’nin eski koleksiyonundan aldığım bu maske Dragon fruit dediğimiz meyveden yapılma, pembe renkli içinde iri ( bu noktaya dikkat! Bazı ciltlere iri tanecikli ürünler gelmiyor maalesef) tanecikleri olan temizleyici ve arındırıcı özelliğe sahip bir peeling.
bu ürünü isterseniz  direkt temizleyici gibi isterseniz maske şeklinde kullanabilirsiniz. Ben maske olarak kullanmayı tercih ediyorum. Yüzümü temizledikten sonra sürüyorum, yaklaşık  5-10 dk kadar yüzümde kalıyor, o esnada yüzümde biraz yanma hissediyorum. Maske yüzümde kuruyup cildimi gerip toparlıyor. Sonra gidip cildimi tahriş etmeden içindeki iri tanecikleriyle gözeneklerimi ovuşturarak temizliyorum.
Sonuçta :
1)gözeneklerde küçülme ve içlerinde temizlenme
2) cildimde ciddi anlamda yumuşama oluyor.

H&M beauty değiştiğinde yeni koleksiyonda göremediğim için çok üzülmüştüm ama sonra mağazalarda maskeler yerini aldığımda hemen gidip inceledim. Paketler farklı ama maske içerikleri aynı. Elimde eski seriden çok olduğu için yeni seriyi almadım o yüzden hala aynı etkiye sahip mi bilemiyorum tabi ki. En kısa zamanda gidip alacağım ama elimdekiler tükendi çünkü J
(yeni maskeler Eos lip balm gibi küçük yuvarlak boyutlarda. Resmini çekmiştim ama maalesef silinmiş. Maskelerin içerikleri üzerlerinde yazıyor, oradan bakarak dragon fruit içerikliyi deneyebilirsiniz)

-Simge


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder