9 Mayıs 2016 Pazartesi

Maskara Günlükleri-1

Merhabaa!
İstanbul'dan döndükten sonra iki ya da üç günde bir blog yazısı düzenime döndüm, ne güzel düzenli gidiyor derken şimdi son vizelerim hemen ardından da - hiç ara vermeden 2 hafta sonra -  final sınavım olduğu için burası yine aksamaya başladı :( Elimden geldiğince burayı boş bırakmamaya çalışsam da malesef öyle haftada 2-3 blog yazısı yoğunluğu olamayacak. Bir de kullanılıp yorumlanmayı bekleyen bir sürüüü ürün var ama sorun bakalım kullanılıyor mu? Zaten haftanın 3-4 günü evde ders çalışarak geçiyor, geri kalan bir kaç günde de dışarı çıkarken ya makyaj yapmıyorum ya da 10 dk'lık günlük makyajımı yapıp çıkıyorum. O yüzden de biraz sıkıntı yaşıyorum yazılarda ama bir şekilde düzene koyacağım sööz!

Bugünkü yazımda bir günlük bir seri başlatmaya karar  verdim. Ama bu seride şöyle bir özellik olacak bugün birincisi sonra ikincisi... diye sırayla yazmayacağım. Bugün ilki ile karşınızdayım ama bir sonraki 1 ay sonra da olabilir 3 ay sonra da :) bu konuyu ara ara yazarak hem aynı konu üzerinde çok konuşup sıkmamış olacağım hem de bloga yazılmayı bekleyen diğer ürünler bu günlük bitene kadar beklememiş olacak :) O zaman başlayalım !!!

Bu serinin ilk iki konuk üyesi Max Factor'den : Masterpiece Max ve 2000 Calorie. Kendileri benim ilk Max Factor rimellerim olur o yüzden ilk göz ağrılarım aynı zamanda. Bunlardan bahsetmeden hatırlatayım benim kirpiklerim uzun ama malesef düz.(bu ayrıntı önemli. Buradan size bu maskara kirpiklerime şöyle yaptı böyle yaptı diye uzun uzun anlattıktan sonra alıp da memnun kalmazsanız kızmayın çünkü bir ten ürünleri bir de maskaralar malesef kişiden kişiye cidden değişiyor)

*Masterpiece Max :



Aslında bu ürünü alırken kesinlikle bunu almak istemedim! Neden derseniz ben kıl fırça seviyorum plastik değil, hem de aklımdaki ürün 2000 calorie idi bu ürünü 2000 calorie'lerin arasına koymuş birisi bende bakmadan attım sepete. Böylece benimle eve gelmiş oldu kendisi. 



Resimde de görebileceğiniz gibi plastik, ince uzun bir fırçaya sahip ve üzerinde minik minik plastik tarakçıkları var. Ve bu minik tarakçıklar sayesinde kirğikleri tek tek ayırıyor ve inanılmaz uzatıyor. Eğer bir rimelden beklentiniz uzatması ve tek tek ayırması ise bence aradığınız ürün bu. Bende hiçbir şekilde akma dökülme vs yapmadı. Waterproof değil, çıkarmakta sorun yaşamıyorum zaten ben tüm göz makyajımı dalinle çıkarıyorum o yüzden hiçbir üründe sorun yaşamıyorum :)

*2000 Calorie : 



Blog sayfalarında illaki denk gelmişssinizdir bu ürüne çünkü bir ara inanılmaz rağbet olmuştu kendisine :) Bende o zamandan beri merak ederim ama denemeyi istediğim o kadar çok ürün oldu ki ancak sıra geldi. 



Tam benim sevdiğim tipte kıl fırçalı, fırça orta kalınlıkta ve silindirik yapıda. Kılları da nispeten kalın yani daha iyi ifade etmem gerekirse ince ince, tek tek ayıran cinsten değil bence. Bendeki etkisi tam benim istediğim gibi oldu, yani zaten halihazırda uzun olan kirpiklerimi kıvırıp daha dolgun gösterdi. Bu da waterproof değil ve yine akma dökülme yaşamadım.

  • Uygulanmış halleri :)
     
    -Masterpiece Max:

          -2000 Calorie :

   Yazımla ve ürünlerle ilgili bana yorum bırakmayı unutmayın :)

-Simge

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder