5 Mayıs 2016 Perşembe

Yves Rocher Concealer

Herkese Selam!
Şu sıralar hayat azıcık kabak tadı veriyor bana. Deve kuşlarının kafalarını kuma gömdüğü gibi kafamı yorganın altına gömmeye çalışıyorum ama malesef ki koca popişim açıkta kalıyor :) Şaka bir yana da adım adım yaklaşan final, bir rahatsızlığımdan ötürü kullandığım ilacın yaptığı ödemin verdiği rahatsızlık, uykusuzluk falan tatsızım. Ve GOD DAMN İT bu sıkıntımı kozmetik alışverişine vurarak çıkardım, çıkarmaya da devam ediyorum :( Tabi bu cüzdanım için hiç iyi olmayan bir durum ama blogum için çok iyi bir şey çünkü sizin için boooolca blog yazısı demek :)



Bugünkü blog yazımıza gelirsek yine benim favori markalarımdan biri olan Yves Rocher'nin concealer'ını yorumlayacağım :) Zaten genetik olarak mor olan göz altlarım, uykusuz dönemlerimde iyice sapıtıyor -Snapchatten takip edenler bilir- bende corrector'e ihtiyaç duymadan güzel kapatacak bir kapatıcı arayışındayım. Tester ürüne bile bakmadan  ve hakkında hiç blog yazısı okumadan direkt alıp eve geldiğim içinbu ürün benim için bir soru işaretiydi.

Renk skalası 2 renkten oluşuyor bendeki rengi 2 numaralı renk. Bir numaralı olan daha sarı alt tonlu iken iki numaralı olan ise pembe alt tonlu bir ürün. Açıkçası pembe alt tonlu olduğu için çok umutluydum bu üründen çünkü mavi alt tonlu morlukları pembe alt tonlu ürünlerle kapatabiliyoruz (kahve alt tonlu olanları da turuncu alt tonlu ürünlerle kapatabiliyoruz). Rengi gerçekten de kapatmak için ideal bir renk olsa da yapısı oldukça ince olan bu ürün benim mosmor göz altlarıma yeterli gelmedi tabi ki. Ama şunu söyleyebilirim ki beni tek referans almamak lazım, çünkü benimkiler çok mor ve çökük olduğu için çok zor kapatması. Eğer göz altı morluklarınız orta derece ise bendekinden daha iyi bir sonuca sahip olacağınızı düşünüyorum. (İnce yapılı olması da özellikle yaz aylarında kullanışlı olmasını sağlayacaktır.)



Ürün oldukça şık bir ambalaja sahip, ucunda ince bir fırça aplikatörü bulunuyor ve alttan çevirmenizle - asansörlü göz kalemi mantığıyla- fırçaya ürün geliyor. Liste fiyatı 60 tl olan ürün şu anda %25 indirimle 44 tl'ye geliyor. ( Almayı düşünüyorsanız 9 mayısı bekleyin bence çünkü yeni bir kampanya var. 9 mayıs-29 haziran arası her 60 tl'lik alışverişinizde 40 tl ödüyorsunuz ve tam boy bir ürün hediye ediyorlarmış)
Bu ürün hakkında bana yorum bırakmayı unutmayın!
-Simge

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder