2 Mayıs 2016 Pazartesi

H&M Face Sculptur Palette



Selamlar!
Her geçen gün bambaşka sürprizlere uyanıyorum, her geçen gün hayatımda bir şeyler değişiyor. Çoğunluk bu değişimlere ayak uydurmaya zorlansam da, yine de her değişimi kucaklayıp kabulleniyorum. Sanki başka çaremiz varmış gibi :P Bu süreçte modumu yüksek tutmak için ne yaptığımı sorarsanız açıklıyorum oturup evde makyaj yapıyorum saatlerce. Ortaya koyduklarım hoşuma giderse ne üzüntü kalıyor ne kafa karışıklığı :)



Bugün H&M'in son aylarda çıkardığı ve bir anda popüler olan bir üründen bahsedeceğim. Face Sculptur palet içinde 1 aydınlatıcı, 1 allık, 1 bronzer ve 1 kontur pudrası içeren bir palet. Açıkçası tam seyahate çıkarken  valize atmalık bir ürün, nitekim geçtiğimiz hafta çıktığım bir haftalık İstanbul seyahatimde benim için gerçekten inanılmaz yardımcı oldu. Kırk bin tane ürün taşımak yerine bunu attım çantama :)



Resimlerden de anlayacağınız gibi benim en sevdiğim kısım aydınlatıcısı oldu bu paletin. Kullanırken miktarını dikkatli uygulamak lazım kararında uygularsanız şahane doğal duran bir aydınlatıcı iken biraz fazla kullandığınızda doğallıktan hemen uzaklaşabilen bir ürün. Ben rengini çok sevdiğim için, uygularken de biraz fazla dağıtarak ve üzerine makyaj sabitleyici sprey sıkarak o görünümü azaltmaya çalışıyorum. Rengi o kadar güzel ki sürdüğünüzde aslında beyaz bir aydınlatıcı gibi dursa da pembe alt tonlu bir ürün ve hareket ettikçe pembe ışıltılar da saçıyor etrafa. Kısacası aşık oldum aşııık :)
Allığa gelirsek rengi içinde ufak ışıltıları olan ve palette rengi inanılmaz duran bir ürün olsa da malesef pigmentasyonu zayıf. Elime swatchladığımda tam bir hayal kırıklığı diye düşündüm açıkçası ama sonra sık kıllı bir allık fırçası ile uyguladığımda yüzümdeki o belli belirsiz görüntüyü sevdim. Doğala yakın makyaj yaptığım günlerde yüzüme hafif renk vermek için ideal oluyor. Ama büyük beklentilere girilecek bir ürün değil.

Bronzer'a gelirsek ışıltılı bir ürün kesinlikle mat değil. Ben yaz aylarına girmeden bronzer insanı olamıyorum o yüzden çok az mıncıklanmış durumda ama cildimdeki duruşunu sevdim, hatta far olarak da çok hoş duracağını düşünüyorum.
Kontur rengine gelirsek soğuk alt tonlu ve içinde kızıllık  bulundurmayan bir ürün. Açıkçası sırf bu ürün için almış olsam da en az kullandıklarımdan olduu çünkü ben kontur insanı değilim :D Ama bir kaç kez kullanmış biri olarak performansından memnun kaldım. Hepsinin swatchlarına aşağıdaki resimden bakabilirsiniz.



Açıkçası 15 tl civarında aldığım bir ürün için performansı şahane. Bulursanız ve ihtiyacınız varsa kesinlikle kaçırılmayacak bir ürün. Sizin bu ürün hakkındaki düşünceleriniz nedir bana yorum bırakmayı unutmayın!

-Simge

1 yorum: