26 Ağustos 2016 Cuma

Kiko Top Coat Maskara



Herkese selam!
Blog yazisi yazmak bence dünyanın en en en güzel şeylerinden biri amaa o yazının görsellerini hazırlamak tam bir iş-ken-cee. Aslinda mümkün olduğunca yapabildiğimin en iyisi olsun hatta mükemmel olsun diye uğraştığımdan böyle geliyor da diyebilirim. Hayatımı sorarsanız iç güveysinden hallice diyebilirim. Sanırın tatilden sıkıldım.



Blog yazısının konusuna gelecek olursak nisan ayında yaptığım kiko alışverişinde aldığım yaklasik iki aydir elimde olan bu ürünü açtığım ilk gün de iki ay geçmiş haliyle de çok sevdim.



Benin kirpiklerim ince ve uzun. O yüzden de maskaralardan beklentim genelde hacim vermesi oluyor. Bu beklentimi karşılamayan maskaralar bile (örneğin Rimmel London Super Curlier) bu top coat ile efsane sonuç verdi :)

(Öncesi)

Fırçası minik ve tontiş ama gözün her köşesine kullanıma elverişli, hiç zorluk yaratmadı. Genelde akma dökülme yapmayan maskaralar tercih ederim zaten, üzerine de bu top coat'ı uyguladığımda hiç akma dökülme yapmadı.

(Sonrası)

Kiko top coat maskaralar 3 tipti ben volume vereni tercih ettim ve gercekten verdiği volum çok güzel. Dikkatli sürmek lazım, nitekim ben bu yazı için uygulama yaparken kısıtlı zamanım vardı ve hızlı hızlı süreyim derken kirpiklerimi birbirine yapıştırdım (resimde gördüğünüz hali temiz bir rimel fırçası ile tarayıp açılmış hali olduğu için biraz parçacıklı bir görüntü oldu). Normal zamanda daha ince hareketlerle sürerken böyle bir sorun yaşamadım.



Fiyatı 25-30 tl civarında olan bu ürünü indirim zamanında daha da uygun fiyata elde edebilirsiniz. Benim kiko'dan aldıklarım içinde en sevdiğim ürün bu oldu ve kullanmaya kıyamıyorum diyebilirim :)

Yazı ve ürün hakkında bana yorum bırakmayı unutmayın lütfen :)

-Simge

3 yorum:

  1. Güzelmiss 😊 istanbula gittigim ilk zamanda bakilacak listeme eklendi bile

    YanıtlaSil
  2. Alacagim arkadas sonunda :D Kiko'nun sitesinde indirim vardi fakat buradaki subesinde yok. Kadikoy'e yeni acildi sayilir diger subeler Anadolu yakasina biraz uzak gitmek isteyenler icin. Yazin icin cokk tesekkur ederim. Vallahi yazmani bekliyordum. :D

    YanıtlaSil
  3. Etkisi güzelmiş Kiko ya gittiğimde aklımda olsun

    YanıtlaSil