20 Ağustos 2016 Cumartesi

Kilo High Pigment tekli farlar



Selam!
Bugün sabah hiç enerjim olmadan kalktım ama günün ilerleyen saatlerinde kendimi toparladım hatta şu an inanılmaz keyifli hissediyorum :) Epeydir yazmak istediğim bu tekli farları makyajlarını yapmadığım için bir türlü yazamıyordum, sanırım bugün sonunda makyajı yapıp fotoğraflamanın ve sonunda yazabilecek olmanın mutluluğundan böyle ya daa sabah yediğim çikolatalardan :)

(resim internetten alıntıdır.Bu renklerin sadece bir kısmı daha da fazlalar)

Kiko high pigment farlar renk skalası oldukça geniş olan bir seri. Eğer klasik renklerde takılıp kalmayı değil de, günlük hayatınızda farların renkleriyle oynamayı seviyorsanız bence tam aradığınız şey çünkü olmayan renk yok gibi bir şey. Mat-sedefli-simli her türlü far var bu seride. Türkiye'de tekli far aradığınız zaman drug store markalarda renk skalası çok dar olduğu için iyi bir alternatif olduğunu düşünüyorum. Gerçi artık Nyx markası da ciddi bir giriş yaptı, online alışverişi olunca onu da konuşmaya dahil ederiz bu konulara :)

(Kiko High Pigment Eyeshadow - 20 )

Ben alışverişimde mümkün olduğunca bende olmayan renkleri almaya çalıştım ama kahveler, kremler, şampanyalar her renk ayrı şahaneydi. Hatta mağazadan çıkarken bir sonraki alışverişte alacak 20 tane daha tekli far vardı aklımda öyle diyeyim. Neyse özetle aldığım renkler 20 ve 37 numaralı turuncu ve toz pembe oldu.

(Kiko High Pigment Eyeshadow- 37 )

Farların yapılarına bakacak olursak yapıları yumuşak, kesinlikle kazır gibi çıkarmıyorsunuz yani kolayca fırçaya geliyor. Yumuşak dedim diye kremsilik düşünmeyin tamamen toz kıvamında herhangi bir yağlılık içermiyor. Malesef tozutma sorunu var hem de ciddi tozutuyor ama ben bunu hiç bir farda sorun etmediğim için benim için sıkıntı yok. Pigmentasyonu adından da anlayacağınız üzere ciddi anlamda yüksek, elimde swatchladığım rengi kolayca gözlerimde de elde edebiliyorum.

Bu farlarla yaptığım makyajlar:

  • 37 Numara:


(Göz kapağımın ortasındaki toz pembe renk)


(Bu makyajın fotoğrafları telefonumun hafızası silindiği için kayboldu,İnstagramdan almak zorunda kaldım)

  • 20 Numara


(Göz kapağımın katlanma bölgesinde bulunan turuncu renk)




Malesef şu an için İstanbul'da bulunan kiko mağazalarından 25 tl'ye edinebilirsiniz. Yakında online alışveriş gelecek diyorlar ama bekliyoruz :) İndirim dönemlerinde çok daha uygun fiyata elde edebilirsiniz.
Yazım, makyajlarım hakkında bana yorum bırakmayı unutmayın! :)

-Simge


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder