9 Ağustos 2016 Salı

Yves Rocher Hydra Vegetal Göz kremi

Selam!
Uuupuzun bir ara verdim ama yine karşınızdayımm :) Bir çoğunuzun iple çekip hiç bitmesin dediği yaz tatilini "noluur bit artık" diye geçirdiğimden sanırım içimden hiç bir şey gelmez oldu. Bir de yeni tipler dadandı her yaptığını eleştiren her şeye yorum yapan, en iyisi bir süre mola vermek dedim ama şimdi karşınızdayım. Neler yaptın derseniz yazımın büyük kısmı Gaziantep'te evde pinekleyerek geçiyor. Kitap-dizi-yatak üçlemesi o kadar bıktırdı ki tam isyan edecekken bizimkiler anladı da halimi Antalya'ya kaçtık. Son 25 gündür oradaydım, şimdi ise Gaziantep'e geri döndüm. Bu sıkıcı döngüyü tekrar yaşamamak için fransızca öğrenmeye karar verdim, bugün ihtiyacım olan her şeyi edindim hadi bakalım :) evde kendim biraz öğrenirsem sene içinde de kursla tamamlarım diye düşünüyorum.



Bugün konuşacağımız ürüne gelecek olursak Yves Rocher ürünlerini genel olarak sevdiğimi ve yenilerini de denemeye meraklı olduğumu sürekli takip edenler anlamıştır sanırım. En son edindiğim ürün de bu göz kremi oldu. Baştan söylemem gerek, benim göz altlarım malesef mor ve bizde bu genetik. Üstelik göz çukurum da biraz çökük ve bu yüzden de kullandığım ürünler çok iyi olsa bile bu görüntü sıfırlanmıyor.

Üründen bahsedecek olursam şeffaf bir ürün- jel- ve su bazlı. Bu yüzden de kesinlikle ağır bir ürün değil ve cildimde çok güzel emiliyor. Çok ciddi göz altı kuruluğum yok ama benim için nemlendirmesi oldukça ideal geldi. Üstelik üzerine makyajımı çok rahat yapıyorum kesinlikle makyajımda bir oynamaya yok açmıyor. Hatta cildimde emildikten sonra bıraktığı his oldukça yapışkan olduğu için beni korkutmuştu ama bu yapışkan his aksine makyajımı daha iyi tuttu.
Ambalajının tüp şeklinde olması hijyenik açıdan avantaj sağlıyor. Ürünün miktarının küçük olması sizi korkutmasın mercimek kadarı iki gözüme de yetiyor yani uzun süre kullanıma uygun. En sevdiğim yanına gelirsek gerçekten ferahlık hissi veriyor, bir de ben bu ürünü buz dolabına atıp sabah akşam sürüyorum ekstra ferah hissediyorum.

Bana sorarsanız olmazsa olmaz bir ürün değil ama genç yaştakiler,göz altı sorunu olmayanlar ya da günlük nem ihtiyacı dışında bir beklentisi olmayanlar için yeterli bir ürün.
15 ml'lik tüpü normalde 47 tl ama şu an indirimle 37 tl'ye alabiliyorsunuz. Bir de şu an kampanya varmış her 50 tl alışverişe 15 tl indirim + duş jeli hediyesi ile. Bence değerlendirebilirsiniz.

Merak edenlere not: Ben de bu ürünleri genelde bu tarz kampanyalarda uygun fiyata alarak deniyorum, böylece bilmediğim bir ürüne - ki kötü çıkma ihtimali de var- dünyanın parasını vermemiş oluyorum hem de farklı farklı ürünleri denemiş oluyorum.

-Simge

4 yorum:

  1. ben de bu serinin yüz yıkama jelini kullanmıştım güzeldi oda aynen jel-su bazında belki tüm seri o şekildedir :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba benim gozaltlarimda da genetik morluklar var. onereceginiz baska bir krem var mi acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genetik morluklardan muzdarip bir diğer kişi olarak onları nemlendirici geçirmiyor malesef sadece azaltıyor. Cilt tipiniz çok önemli mesela benim göz altlarım hiç kurumaz o yüzden bu ürünün verdiği nem yetiyor ama kuruysa kiehls avakadolu göz altı kremine bakın o daha yoğun 😉😘

      Sil
    2. yves rocher white botanical gözaltı morlukları ve leke karşıtı bir krem olarak çok iyi geldiğini ifade edebilirim kız arkadaşım bu kremi yaklaşık bir ay düzenli olarak kullandı ve sonuç mükemmel bir şekilde ortaya çıkıyor tavsiye ederim

      Sil