19 Eylül 2015 Cumartesi

Benimle bir Haftasonu

Selam!
Daha önceki yazılarımda belki görmüşsünüzdür her açıdan bir alışveriş diyeti yapıyorum diye bahsetmiştim. O nedenle çok fazla AVM gezintim olmuyor hatta mümkün olduğunca gitmiyordum. Bayram indirimleri yaklaştığı için geçen haftasonu bir kaçamak yaptım hem kozmetik ürünlerinde indirimde ne alabilirim diye bir keşfe çıktım hem de sezonun beğendim parçaları neler bir bakayım dedim. Bu yayınımda da sizlerle geçen haftasonu gezdiğim gördüğüm ve beğendiğim parçaları paylaşacağım.

GÜN 1 : Erasta AVM


H&M
İlk durak tabiki benim favori markalarımdan olan H&M'di. H&M hem ürün çeşitliliği açısından hem de tarz olarak benim gezmeyi en çok sevdiğim mağaza. Ne zaman gitsem yaklaşık 1.5 saat kaybediyorum içinde. Erasta AVM'deki H&M biraz daha küçük çaplı ama. Kozmetik bölümü yok denecek kadar küçük zaten giyim reyonlarında da çok fazla hoşuma giden bir şeyler buldum ama kabin sırası o kadar uzundu ki deneyemeden çıkmak zorunda kaldım. Ama tam kapının girişindeki bu çanta o kadar güzeldi ki takıldım kaldım resmen, bu sezon alınacaklar listeme girdi hemen :)





 Çantanın özelliği anlaşılsın diye soldaki resimde yandan çektim. Fark edildiğini umuyorum ama fark edilmiyorsa da soldaki resimde sol taraf süet sağ taraf deri detaylı. Yani çantanın 2 yüzü farklı özellikte ki bu çok fazla parçayla kombinlenebilir demek ! :)

Son olarak bir de çantayı takıp duruşunu bir de kendi üzerimde görmek istedim ve sonra kesin kararı verdim. ALINACAK!
Fiyat : 120-130 TL civarındaydı.









BATİK: 
Bu sezon batikte çok çok tatlış modeller vardı. Özellikle salaş ve bohem bluzlara kendimi kaptırdım. Kendi bedenim orada yoktu, bu nedenle deneyemedim ama aşağıdaki resimde çekmeye çalıştığım bluz favori parçam oldu. 
fiyatı 70 TL, Kesinlikle ALINACAK.
Watsons:
Burada bayram indirimden ne alsam diye turladım bayağı bi süre. alınacakları listeledim size de bazı ürünleri fotoğrafladım. (Bu resimler alacaklarım değil de güzel bulduğum sizlerle paylaşmak istediğim ürünler. İndirim alışverişimi yaptım ama bunları almadım yani :D )

 Bu Lip balm benim merak ettiğim bir üründü. Spf 30 diye almıştım ki bu yazı neredeyse sürekli bu ürünle geçirdim. En tatlı yanı da sürdükten sonra rengi pembe oluyor. Çok yıpranmış ve yoğun tedaviye ihtiyacı olan dudaklarınız yoksa,sadece günlük nemlendirmek için kullanacaksanız kesinlikle alınabilir.
fiyat 7 TL( indirim dönemlerinde 5 TL'ye alabilirsiniz)
 Lip Gloss kullanmaktan nefret eden biri olarak bu nefretimin sebebini açıklarsam aslında bayılıyorum. Lip gloss dudaklara özellikle günlük makyajda çok tatlı bir hava katıyor ama o yapış yapış his, rüzgarda dudaklara yapışan saçlar hatta minik böcekler beni soğuttu ve hayatımdan çıkardım lip glossları. Bu ürünler de herkesin elinde merak ettim bende gidip testerları denedim. EVET bu da yapış yapış ama resimdeki 2 renk o kadar güzeldi ki almam lazım dedim.
kötü haber: kırk yılda bir gloss alacağım onun da sadece testerı kalmış, elimiz boş geri döndük...
Fiyat:14 ila 10 TL arasında değişiyor kampanyalar oldukça sık oluyor.
 Ojede fotoğraflanır mı demeyin rengi alsam mı almasam mı karar veremeyince -hatta sadece ojede değil kararsız kaldığım tüm ürünlerde fotoğraflayıp eve gelince düşünürüm- fotoğraflamıştım. yeni bir ürün değil ama bu renkle daha önce karşılaşmamıştım sanırsam ondan ilgimi çekti.
fiyat:4.90 TL
Bayram indirimde alayım dediğim ürünlerden fotoğrafladığım tek ürün bu oldu aslında. Bu rujları daha önce bir blogger önerdiğinde görmüştüm hemen alınacak listesine yazıldı hatta önden gidip renklerini de seçtim, indirim günü kolaylık olsun diye. (ALMADI :D)
fiyat: tam hatırlamıyorum ama 15-20 tl civarındaydı.






 GÜN 2: MARKANTALYA AVM

PULL&BEAR:
Yine benim favori markalarımdan birindeyiz :) kışlık kıyafetlerimin yetersiz olduğunun düşünüyorum bu sene, eksikleri kapatmak için dolaştım ama çok fazla hoşuma giden bir şey bulamadım bu sezon.
 Bu etekle bluz çok hoşuma giden 2 ürün oldu, 2sini birlikte giymek gibi bir planım yoktu ama kabinde öyle deneyiverdim. Etek reyondaki gibi durmadı üzerimde biraz da bol oldu yani beğenmedim : X
Bluz ise bu sene yazın da oldukça sık gördüğümüz bir model bu tarz bluzları da zaten çok seviyorum. Biraz sıradan belki ama duruşunu çok sevdiğim için alınacaklar listeme eklendi.
eteğin fiyatını hatırlamıyorum ama bluz 50-60 TL civarındaydı.

Bir de pull&bear mağazasının girişindeki modeller direkt göze çarpar zaten genelde en iyi parçalar orada oluyor bence :D bu deri etek ve onunla kombinledikleri bluz hem göze çok güzel geldi hem de tam bu bluz kalınlığında bir bluza ihtiyacım vardı, yine alınacaklar listeme eklendi.












Stradivarius:

Yine benim hem gezmeyi hem de giymeyi en sevdiğim markalardan biri. burayı da gezerken biraz vakit kaybettiğim doğru. hem çok deniyorum hem de çok oyalanıyorum. Şanslıyım ki mağaza çok büyük değil :D


Bu trençkot benim bu sezon kesinlikle favori ürünüm galiba. Resimdeki benim 1 beden büyüğüm o yüzden duruşu çok iyi gibi gelmeyebilir ama benden onayı aldı yani. hem modeli hem de kalınlığı ideal. Bunu almam lazııım diye dolaşıyorum her gördüğümde.Fiyat :129.95 TL

resim kalitem çok başarılı değil kabul ediyorum ama çantayı yansıtmaya çalışırken bir kız sürekli hadi bak da ben de bakacağım diye rahat bırakmadı nasıl çektim inanın bilemezsiniz :((
yine bu kış tam istediğim türden bir çanta boyutları da oldukça ideal.
o telaşta fiyatına baktım ama unutmuşum yaklaşık 60 -70 TL civarında diye kalmış aklımda.
 Veee bu sezonun modası, herkesin aldığı etek modeli.----> ben kendime bu modelleri çok yakıştırıyorum, o yüzden her gittiğim yerde bu model bir etek denedim. birini alacak olsam ya H&M ya da stradivarius derim, ikisi de çok başarılı bence.
Fiyat: 55,95 TL

:)) Yine yeniden H&M :


H&M bu sezon takı koleksiyonu bence çok iyiydi. Özellikle bu çok uçlu olanlar bence oldukça kullanışlı olmuş. Fiyatları da 24.90 TL civarındaydı.



H&M kozmetik yenilendikten sonra 1 kez gezebilmiştim o gün de inanılmaz kalabalıktı. Sonra da ben alışveriş diyetine başladım ve gidip ne gezebildim ne de alabildim. H&M bu konuda aşmış kendini.Bana sorarsanız rujlarına ve stick rujlara kesinlikle şans verilmeli, oldukça başarılar. Farlarda far paletlerinin pigmentasyonu zayıf ama tekli farlar çok başarılı özellikle de simli olanlar inanılmaz renk veriyor.Fırçalarından alıp denemedim ama iyi olduğu yönünde yazılar okumuştum. Ten makyajı için olan ürünleri deneme cesareti bulamadım, bulan bir blogger görürsem ondan sonra belki deneyebilirim :D parfüm olarak ilginç ürünler vardı stick seklinde tam inceleyemedim ama bir sonraki gidişimde ilk işim onları keşfetmek olacak. Bir de sağdaki resimde gördüğünüz H&M anahtarlıklar var ki herkesin favorisi bayılıyorum bunlara :D yenilenmişler 2 çeşittiler. Diğerinde eyeliner-maskara ve highlighter vardı bu benim daha çok hoşuma gittiği için bu sefer bunu aldım ama bir sonrakinde de diğerine koşacağım :D fiyat:12 TL.

Daha başka mağazaları da gezdim ama fotoğrafladığım ve paylaşmak istediklerim bunlardı. Umarım benimle bir haftasonu adlı yazımı beğenirsiniz :) Beni instagramdan da takip edebilirsiniiz!

-simge


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder