1 Eylül 2015 Salı

Purederm Exfoliating Pore Cleansing Pad


  Selam kızlarcım!
  Purederm maskeleri daha doğrusu maske denemeyi çok seviyorum. Gerçi henüz istediğim şeyi bulamadım ama aramaya devam :) Maske bölümünde gezinirken daha önce bazı bloggerlarda da gördüğüm bu gözenek temizleyici pedlere rastlayınca hemen kaptım bir tane. Çünkü gözenek demek ben demek :(

  İçinden 1 tane ped çıkıyor 2 yüzü farklı özelliklerde. Bir yüzü daha pamuksu bir yapıdayken diğer yüzü ise peeling etkisi olsun diye tırtıklı bir yapıda. Sizde de oluyor mu bilmiyorum ama tatildeyken benim gözeneklerim temizleniyor ve kayboluyorlar. Bende bunu fırsat bilerek tatilde hazır temizlenmişken etkisi daha fazla olur diye düşündüm.

  Daha önce temizlemiş olduğum yüzüme uyguladıktan sonra pede dönüp baktığımda ben yüzümü temizlememiş miydim ya dedim ( Ki tatilde yüzüme kesinlikle kapatıcı özellikli bir ürün kullanmıyordum. Pudra bile) yani bence bu pedler işe yarıyor. Yüzümdeki görüntüyü daha çok sevdim kullandıktan sonra, ama gözenek sorunu olan herkes bilir ki onlar asla kaybolmaz sadece saklanırlar! :(

  Düzenli kullanılırsa umut vaat eden bir ürün olduğunu düşünüyorum. Makül fiyatlı olduğu için denemeye değer bence :)

-Simge

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder