1 Eylül 2015 Salı

Purederm CO2 Therapy Skin Revival Treatment

  Selam!
  Bir süredir kozmetik diyetinde olduğumdan ( bayağı kararlı devam ediyorum) yeni deneyimlediğim ürünler genelde cilt bakım ürünleri oluyor. Bu maskeyi de aylar önce alıp Antalya'da bırakmıştım, daha yeni deneyimleme fırsatı buldum.
Resimde de gördüğünüz gibi maske 2 kısımdan oluşuyor. Step 1 cilt canlandırıcı maske, aşağıdaki resimde görebileceğiniz gibi standart bir kağıt maske. İçeriğin cildi canlandırıcı + koyu renkleri ve renk farklılıklarını iyileştirici etkisi olduğu yazmakta.


  Maskenin diğer kısmı:Aydınlatıcı CO2 Terapi Bantları yani Step 2 aşağıdaki resimdeki 2 banttan oluşmakta. Yüksek miktarda CO2 oluşturarak hücrelerdeki mikro sirkülasyonu arttırıp daha parlak, daha aydınlık bir görünüm vaat etmekte.

  Step 1'i cilde uyguladıktan sonra cildinizde aydınlanmasını ya da renk eşitliğinin düzenlenmesini istediğiniz yerlere step 2 bantlarını yapıştırıyorsunuz ve CO2 oluşumu ile o bölgeler ısınmaya başlıyor. Ben maskeyi sadece 1 kez uyguladım ve buyuk bir etki göremedim aslında çok fazla renk farklılığı sorunum da yok sadece 1 yerde minik bir leke var onun için denemek almıştım, o konuda malesef bana yardımcı olamadı. Canlandırıcı etkisi de sihirli değil belki anlık etkilere sahip ama kesinlikle tek kullanımda süpriz yapmıyor. Belki bir kaç kullanımda farklı etkiler gözlenebilir. Açıkçası ben bir daha almayı düşünmüyorum. Ama renk farklılıklarınız çoksa ve uygun fiyatlı bir çözüm arayışındaysanız bir kaç paket alıp bir deneyebilirsiniz :)
  Alalı çok olduğu için net bir fiyat bilgisi veremiyorum ama yaklaşık olarak 5-10 tl civarındaydı.

-Simge




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder