28 Eylül 2015 Pazartesi

Bayram Alışverişim

Selamlar !
Bayram indirimlerini görünce aylardır sürdürdüğüm alışveriş diyetimi dayanamayıp bozdum. Ve indirimlerin başladığı ilk gün, ilk dakikalar içinde alışverişimi yaptım :)
Peki derseniz bu kız bunları niye şimdi, bayram bittikten sonra yazıyor 2 sebebim var. İlki alışverişi azar azar birden fazla defada yapmam, ikincisi ise aldıklarımın yarısını Antalya'da bırakıp yarısını da Gaziantep'ten almış olmam. Neyse lafı uzatmadan neler aldım sizlerle paylaşmaya başlıyorum !



Genel olarak aldığım tüm ürünler bunlar. Şimdi bir kaç özelliklerinden bahsedeceğim.

Makyaj temizleyici Ürünler:

Makyaj temizleme rutinimde kullandığım ürünlerden ikisi bunlar. Göz makyajımı temizleyicimle temizledikten sonra yüzümü diadermine ile temizliyorum. Daha sonra önce yüzümü yüz temizleyici peeling ile temizleyip en son da gözlerimi dalin ile yıkıyorum. Dalini kullanma sebebimi size anlatmak istiyorum özellikle.
Ben özellikle göz makyajımı temizlediğimi düşünüyordum. Ta ki bir güne gözlerim davul gibi şiş uyanana dek. Soluğu göz doktorumun yanında aldım tabi aklımdan tek geçen de lenslerden kesin düşüncesiydi. Ama öyle değilmiş. Meğer kirpik diplerimi iyi temizlemediğim için yağ bezlerinin çok çalışmasına neden oluyormuşum o da blefarit denilen rahatsızlığa yok açıyormuş. Doktor beni biraz korkutacak şeyler söyledi, sizi de korkutmak istemiyorum ama eğer sizde temizliğin yeterli olmadığını görüyorsanız, ya da emin değilseniz daline bir şans verin bence. Çünkü o temizleyicilerin bir saat uğraşma ile çıkardığı waterprooflar ya da long lasting göz kalemleri 5 dakikada akıp gidiyor. Ben artık sürekli dalin bulunduruyorum evde. Resimdeki küçük boyu bana 1-2 ay yetiyor.
Diadermine aslında çok mükemmel değil yani daha doğrusu olmazsa olmaz değil ama kötü de değil kıvamında bir temizleyici. L'oreal gözlerimi yakıp kıpkırmızı bir hale getirdiği günden beri diadermine ile içli dışlıyız. Bu şişe de bitince yeni bir şeyler aramaya başlayacağım ama.



Oje çıkarıcı olarak uzun zamandır bunu kullanıyorum. Benim tırnaklarım çok güçsüz ve malesef 1-2 hafta sürekli oje sürsem hemen kırılmalara başlıyor. Ve kesinlikle aseton tırnaklarıma gelmiyor :( Watsons'larda bulabileceğiniz bu asetonsuz oje çıkarıcı daha az zarar veriyor tırnaklara. Bunu beğenmeyenler için de alternatif seçenekler içeren başka bir yazı yazacağım.
Islak mendil de paylaşılır mı demeyin bunları çok seviyorum, önermeden edemedim. Çanta boy ıslak mendiller çok minik ve incecik olduğu için hem hoşuma gitmiyor hem de ihtiyacı karşılamıyor bence. Bunun boyutu o minikler ile büyük paketlerin tam ortası, kalınlığı da incecik değil tam ideal. kokusu zaten çok hafif. o yüzden sizde minikleri sevmiyorsanız kesinlikle öneririm.
Yok ben miniklerden vazgeçmem diyenlere de H&M 'in ıslak mendillerini öneriyorum bence kokuları müthiş !
Eveet sıra bütün bu alışverişlerimin en önemlisine geldi ! Revlon konusunda çok ön yargılıydım. Neden bilmiyorum biraz da cahilliğimden galiba. herkes kapış kapış Revlon'a koşarken ben Watsons gezilerimde nedense önünden geçmedim hiç. Sonra çoğu bloggerların bunu önerdiğini gördüm ve bakmaya karar verdim. Standına gittiğimde yağlı ciltler için ayrı, kuru ciltler için ayrı ürün olduğunu görünce Revlon'a aşık oldum. Evet çoğu markada bu ayrım var ama aradaki fark mesela yağlı cilter için bir fondoten var ama aynı ürünün kuru ciltler için olanı yok mesela başka bir ürün var kuru ciltliler için. Çok sık olmayan bir özellik olduğu için kesinlikle bayıldım ve bayram alışverişimin prensesi yaptım kendisini :D ( fiyatı 49.9 TL, Bayram indirimde 30 TL gibi bir fiyata alabilirsiniz.)
(bayram makyajımda kullandım ve yorumlarımı en kısa zamanda yeni bir yazı olarak yayınlayacağım)
Watsons'dan aldığım diğer bir üründe Rita Ora serisinden Lose Your Lingerie. Aslında normalde bu kadar açık renkli ojeleri kullanmam ama sevgili @pineapplepieblog bir kaç kez övmüştü hem de çook övmüştü dayanamadım attım sepete :)

Bir diğer aldığım ürün de Rimmel London Match Perfection concealer. Çocukluğumdan beri hiç göz altı morluğu olmayan ben, tıp fakültesine başladığımdan beri zombi gibi mor geziyorum. Ve hala aradığım concealer'ı bulamadım. Rimmel'a da bir şans vermeyi tercih ettim ( Fiyatı : 17 TL)

Bayramdan önce paylaştığım benimle bir haftasonu yazımda Oh my gloss serisinden go gloss go home adlı rengi beğendiğimi ama bulamadığımı yazmıştım. Antep'e döndüğümde tesadüfen Watsons'a girmem gerekti ve son 1 tane kaldığını görünce hemen kaptım :) şunu söyleyebilirim ki evet diğer glosslar gibi yapış yapış bir özellikte ama kesinlikle rahatsız edecek kadar değil. Gloss'lardan nefret eden ben bile kullanabiliyorsam bence herkes kullanabilir ki kokusu için değer bence :)
(Fiyatı 14 TL. İndirim dönemlerinde 10 tl ye alabilirsiniz)
Bu bayram gratisten pek bir şey almadım sadece essence'den bir ruj almaya karar verdim hem rujlarını merak ediyordum hem de bu renk elimde ruj yoktu. Denemekten zarar gelmez diye kaptım hemen. KALICI DEĞİL. Tadı rahatsız etmiyor, renk olarak da kendi rengini veriyor. Benim aldığım renk 03 numaralı Come Naturally.
(fiyatı 7 tl)
Gratisten aldığım 2. üründe bu oldu. Bu bayram siyah-lacivert ve yeşil tonlarını kullanacaktım tüm kombinimde o yüzden bu tonlarda bir oje arıyordum. Daha önce bir bloggerın kullandığını görmüştüm bu rengi çok da güzel duruyordu. Ben de bulmuşken almaya karar verdim. ( renk: i <3 my blue jeans) 


Flormar alışverişime gelirsek ilk aldığım ürün bu eyeliner. İndirimde 5 tl gibi komik bir fiyattaydı o yüzden bi deneyeyim diye attım sepete. kalıcılığı oldukça iyi, benim gibi sürekli gel eyeliner kullananlar için kullanım biraz zor çünkü bayağı sıvı yapıda. Neyse ki incecik bir fırçası var ki sürümü kolaylaştırıyor.
Flormar'dan 2. aldıklarım bu farlar. Yazın başında bu seri çıktığı zaman renkler çok canlı daha doğrusu çok iddialı gelmişti o nedenle bu seriden hiç bir ürün almamıştım. İnstagramda Blueyesup adlı kullanıcıda kırmızı rengin ne kadar müthiş durduğunu görünce bende koşa koşa gittim aldım. Ondaki mavi gözler bende olmadığı için o kadar mükemmel değil tabiki ama sürdüğüm gün herkes süper olmuşş dedi durdu etrafımda. Bayram için mavi gerekli diye koşa koşa gittim bir de bu mavi tonlarındakini aldım. Kırmızı rengi daha güzel veriyor ama ikisi de kaçırılmaz ve fiyatları 5 TL idi.

Flormardan diğer bir aldığım ürün ise bu dudak fırçası. Henüz deneyimleme fırsatım olmadı ama özellikle açılıp kapanma şeklinin hem şıklığı hem de daha steril kalmasını sağlayacak olması beni cezbetti sanırım. Yanılmıyorsam 5 TL'ye almıştım.

Flormar'dan aldığım diğer bir ürün de bu Extreme Colour Lip Lacguer isimli likit ruj. Gloss sevmeyince insan likit rujlara sarıyor galiba. Elimde bu tonlarda bir ruj olmadığı için kaçırmadım. Yine 5 TL gibi bir fiyatı vardı.


Flormar'dan aldığım son üründe bu pudra oldu. Aslında almamın tek sebebi ortadaki o şeftali rengi. Tam o renk bir far arıyordum ve bir türlü istediğim rengi bulamamıştım. Görünce kaçırmadım, fiyatı yine 5 TL.

Benim bayram alışverişim bunlardan ibaretti. Siz neler aldınız? ya da aldıklarımdan kullandıklarınız varsa yorumlarınızı bekliyorum !
-simge

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder