15 Ekim 2015 Perşembe

GOSH Click'n Conceal ( Stylo Anti-Cernes)


Selam Kızlarcığııım !

Gosh CC Cream yazımdan sonra yine aynı markanın yine arka planlarda kalmış olan bir ürününden bahsetmenin hoş olacağını düşündüm, o yüzden bugün Gosh Click’n Conceal (Stylo Anti-Cernes)  adlı concealer’ından bahsedeceğim. Adı koyu halkalara karşı oldukça iddialı kılsa da ürünün %100 mükemmel kapatıcı olduğunu düşünmüyorum. ( bu noktada belirtmem gerek benim göz altı halkalarım çok zayıfladığım için oldu ve tekrardan kaybolmadılar. Denemediğim concealer kalmadı – true match ve Note kullanmadım gerçi- ve hala en iyi ürünün bulamadım. Belki de sorun bendedir o yüzden almayı düşünüyorsanız tester üzerinden deneyip kapatıcılık özelliği üzerinde kendi değerlendirmenizi yapmanızı tavsiye ederim J )



Kalem şeklinde olan fırçalı bu ürün malesef  çok hijyenik değil bence bir de kuruyup kalacakmış gibi bir his uyandırıyor bende( Rimmel London’da da neredeyse aynı yapı mevcut ama bu hissi oluşturmadı bende. Belki de biraz sonra bahsedeceğim diğer özelliklerindendir)



Ürün turuncu alt tonlu ki bu özelliği aslında iddia ettiği gibi mor halkalara karşı bayağı etkili oluyor ve aydınlık bir bitiş sağlıyor. Üstelik istenilen sonuç için çok az bir miktar kullanım bile yeterli oluyor.(ben 01 Light numaralı olanı aldım)



Ben de gün içinde çizgilere dolma yaptı ama öncesinde baz kullanıp sonra da pudra ile sabitlenirse bir sorun oluşturmayacaktır.

Eveet geldik bu ürünün beni deli eden özelliğine. Ürün adından da anlayabileceğiniz gibi CLİCK’leyerek çalışıyor. Şimdi kulağa saçma geliyor biliyorum ama cidden öyle. Kalem şeklinde demiştim ya size aynı mürekkepli kalem silicisi gibi kullanmak için hem sallayıp hem de arkasındaki düğmeden CLİCK’lemek gerekiyor ama 1 kez de değil 1den fazla kez basmak geliyor. Ne var bunda derseniz eğer :
  •  İçinde ne kadar ürün kaldı tam bir bilinmezlik. Yani ürünün içini %75 boş verseler anlamazsınız çünkü hissetmiyorsunuz.
  •  Sallayıp Click’leme esnasında bazen yeterli olmuyor tekrar tekrar denemek gerekiyor.
  •   Bazen de aksini yapıp 3 -4 makyajlık ürün çıkartıyor,fazlası da çöpe gidiyor. İçine geri koyayım şansı yok, ucunda kalsın desek hem hijyenik değil hem her yeri batırıyor hem de kuruyor.

Yani anlayacağınız ürünün kendisi aslında iyi ama ambalajdan kesinlikle kaybediyor. Üstelik çok uygun fiyatlı da değil yanlış hatırlamıyorsam 27 tl gibi bir fiyatı var. Fiyat/performans değil de Fiyat/çekilen eziyet açısından bakıyorum ben o yüzden bir daha almayı düşünmüyorum.
Siz daha önce bu ürünü kullandınız mı? Fikir ve yorumlarınızı bekliyorum !


-Simge

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder