24 Nisan 2016 Pazar

Catrice Lash Boots



Merhaba!
Bugün üzerinde konuşacağımız ürünle tanışma hikayem çok kısa ama çok da saçma ayrıntılar içeriyor :D Yine vakitsiz bir anımda 5 dk bakayım diye Rossmann'a girip Catrice markasının reyonuna gelince de "aa indirimde rimel varmış dur bir deneyeyim" diyerek çantaya attığım eve geldiğimdeyse "ay bu rimel değilmiş" "ay bu neymiş ki" diye kendi kendime garip garip triplere girerek tanıştım Catrice Lash Boots'la. Hiç unutmuyorum ilk kez @frenchoneriyorda tarte markasının böyle bir ürününü görmüştüm ama Türkiye'de olmadığını söylediği için beynimin arka planlarına attığım bir ayrıntıydı böyle bir ürün olduğu. Türkiye'de ilk kez Catrice'de denk geldiğim bu ürün aslında takma kirpik etkisi yapan tüycüklerden başka bir şey değil :)



Ürün aslında  kaş fırçası gibi uca sahip ve içinde bir sürü miniminnacık beyaz fiber ipçikler var! Nasıl uygulandığını soracak olursanız bunun için 2 yöntem var aslında.
  • İlki 1 kat istediğiniz bir maskarayı sürüp, maskara kurumadan hemen bu ürünü uyguluyorsunuz. Bu esnada ürünün içindeki fiber tüycükler kirpiklerinize maskara sayesinde yapışmış oluyor ve belirgin bir dolgunluk veriyor. Sonra da üzerine 2. kat maskarayı uygulayarak hem fiberlerin beyaz rengini örtmüş oluyorsunuz hem de daha iyi yapıştırmış oluyorsunuz.
  • Diğer bir yöntem ise aslında daha da mükemmel bir sonuca ulaştırıyor bence. Aslında bu adımın tek farkı ilk adım olarak maskara değil de bir rimel bazı kullanmak. Sonra yine fiberleri kullanıp üzerine de maskara uygulayarak uygulamayı bitiriyorsunuz.

Ürünün üzerinde kocaman kocaman(abartıyorum tabi ki normal bir puntoda) LENS kullananlar kullanmasın diyor. Benim gibi lens kullananların ürüne elveda dediği noktadayız. Ben sırf ürünü deneyimlemek için evde olduğum günlerde,lens kullanmadığım zamanlarda, denedim. Zaten lensle kullanmak mümkün değil gözün içine düştükçe oluşan batmayı düşünemiyorum. Bir de şu ayrıntı var ki ürünü yavaş uygulamak lazım o fiberler göze kaçıyor. Tabi ki göz makyajını temizlerken de ayrı bir sorun iyi ve dikkatli çıkarmazsanız gözlerinizin içi fibercik dolabiliyor. Fiyattı yanlış hatırlamıyorsam 10 tl falandı.



Son yorumlarımı yapacak olursam oluşan sonuç kötü değil, etkileri kesinlikle görülüyor ama efsane de değil şimdi. Biraz kullanımı zor bir ürün olduğunu da hesaba katarsak kirpiklerinde çok fazla sıkıntı yaşamayan insanlar için olmazsa olmaz değil, eğer çok ihtiyacınız varsa uygun fiyata sonuç alabileceğiniz bir ürün. Siz bu ürün hakkında ne düşünüyorsunuz? Bana yorumlarınızı bırakın!!

-Simge

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder