20 Nisan 2016 Çarşamba

Note Terracotta Powder

Selamlar!
Ara ara girip size mızmızlanıp sonra da kaçtığım, hiç bitmeyecek gibi gelen haftalar bitti sonunda! Sene sonu yaklaştıkça yoğunluk da artıyor galiba. Tabi bu durumdan sadece okul sorumlu değil aynı zamanda benim yeni aldığım kariyerimle ilgili kararlar da etkili ama olsun! hayallere ulaşmak için azıcık ter dökeceğiz :P



Bugün sizlere büyük umutlarla ve merakla aldığım bir üründen bahsedeceğim. Bu ürünü alıp elden çıkartalı oldu biraz aslında ama yazısını ancak yazabildim. Geçtiğimiz aylarda bir pudra arayışındaydım, çünkü elimdeki tüm pudraları ya düşürüp kırdım ya da bitti. Böyle olunca ben de beni gerçekten memnun edecek bir ürün arayışına girdim. Rossmannlarda hazır indirim varken bu ürünü merak ettiğim için aldım. Bu arada daha önce başka markalardan terracota pudra kullandığım için beklentim yüksek. İnanılmaz kapatıcılığa sahip oluyor çünkü terracotalar. İçinde hafif ışıltılar da oluyor tabi ki.Malesef bu ürünle ilgili benden pek iyi şeyler duyamayacaksınız baştan söyleyeyim. Neden mi?



1) Rossmann da görevliden bana uygun renkli bir pudra vermemi istedim o da geldi beni bir güzel inceledi bir kaç tane pudra rengini elimde denedi sonra da bu ürünü verdi. Bende zaten pudra seçmekte zorlanan bir insanım, mağaza ışıklarında zaten hiç bir şey anlaşılmıyor, saf saf aldım! eve gelip pudrayı denedim kiii aman aman. Pudra bildiğiniz turuncu be abi! Yani mağaza görevlisinin gazabına uğradım :/

2)Pudra benim için matlaştıracak, makyajımı sabitleyecek bir şey. Tamam kabul ediyorum highlight etkili pudralar da var. İçinde ışıltıları olan pudralar da var. Ama ben böyle bir şey görmedim. Işıl ışıl. Neyse dedim highlighter olarak kullanılır ama olmaz ki! Bu ürün bende turuncumsu durduğu için ki bu renklerde highlight bana gitmiyoor!  Yüzüme sadece 1 kez uyguladım ve byeee!

(daha önce kullandığım terracotalarda da ışıltılar vardı ama highlighter gibi değildi. Bu ürün bana çok ışıltılı geldi. Bence toptan ismi yanlış. hightlighter deseydi okey amaa powder?

(swatchlayıp yansıtmam çok zor oldu. elimdeki rengine aldanmayın daha da turuncu duruyor bende)

Bence kesinlikle terracota pudra olamayacak bir ürün. Olsa olsa hightlighter olur, onun içinde tenininizde rengi nasıl duruyor bakmadan almayın. Belki de farklı bir rengini alsam memnun kalacaktım ama kullanamadan teyzeme vermek zorunda kaldım (o daha koyu tenli bana göre)
Bu ürünü kullanıp beğenen varsa yorumları bekliyorum ya benimki neden böyle fail olduuu :P

-Simge

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder