22 Nisan 2016 Cuma

Farmasi BB krem

Selam kızlarcıım!
Ergenliğimden beri çözemediğim siyah nokta sorunumdan dolayı yüzüme ten ürünü kullanmadan dışarı çıkamasam da zaten yeterince çoklar daha da artmasınlar diye de fondotenden hep kaçındım.(Gerçi böyle bir sorunum olmasa da cildimi sürekli çamur gibi bir katmanın altında havasız bırakmak istemezdim açıkçası.) Cildimi mümkün olduğunca hava alacak şekilde bırakmaya çalışıyorum, bu yüzden de elim sürekli bb/cc kremlere gidiyor. Son zamanlarda yeni bir ten ürünü arayışındaydım, çok popüler olduğu için farmasiye bir şans vermek istedim.


Ürün macademia yağı, vitamin B3, argan yağı, kollajen gibi cilde iyi gelen bir sürü içeriğe sahip. Aynı zamanda SPF 15 koruma faktörü içeriyor. Bu zamana kadar bir sürü bb/cc kullanmış biri olarak bu ürünün kapatıcılık performansı müthiş. Yani bb kremlerin genelde kapatıcılığı oldukça azdır; bu ürün orta kapatıcılıkta, günlük kullanıma oldukça uygun. Pudra gibi bir kokusu var, koku hassasiyeti olanlar için şahane. Mat bitişli ki benim gibi yağlı ciltlilere, gün içinde ışıl ışıl T bölgesine sahip olanlara bulunmaz bir nimet yani. Sürer sürmez ciltte matlaşıp kalıyor, yokmuş gibi hissettiriyor. Kalıcılığına gelirsek elim tüm gün yüzümdedir benim buna rağmen 4-6 saat olduğu gibi kalıyor. Yani normal bir insanı günlük çok rahat götürecek bir ürün. Malesef gün içinde parlama yapıyor, o da pudra ya da yağ emici mendillerle çözülüyor.



Son 2 aydır cilt doktorumla gözenek tedavisine başladık bana özel bir karışım verdi gözeneklerimi küçültüp kaybetmesi için bu ürün benim yağlı cildimi inanılmaz kuruttu. Ve düzenli nemlendirmeyince de yüzüm biraz soyulur gibi oldu kabuk kabuk. Malesef bu ürün bu durumu daha da belirginleştiriyor. O yüzden de bu ürün iyi bir nemlendirmeye ihtiyaç duyuyor.



Renk skalasına gelirsek 2 rengi var, bendeki açık renkli olan. Koyu rengini bilmiyorum ama açık renkli olan bayağı bildiğiniz pembe alt tonlu. Ben sarı alt tonlu olduğum halde üzerine pudra kullanarak o pembelikten kurtuluyorum, öyle çok fazla sırıtmıyor. (Resimde pek yansıtamadım çünkü benim kollarım pembe, gövdem sarı gibi bir şey o yüzden de kollarımla renk oldukça uyumlu dursa da yüzümde pembiş pembiş sırıtıyor.

Fiyatı oldukça uygun, normalde 30-35 tl civarındayken indirim dönemlerinde 15-20 tl ye düştüğü oluyor.Ben instagramdan @farmasicolourcosmetic hesabından satın aldım :) Kendisi dünyanın en tatlı insanlarından, alırken çok uğraştırdım ama bir kez olsun tatlılığını bozmadı, hem de alışverişime bir sürü tester da ekleyerek ilk kez tanıştığım farmasi ile ilgili biraz daha bilgim olmasını sağladı :)
bu ürünle ilgili düşüncelerinizi, yorumlarınızı bekliyorum!

-Simge

1 yorum:

  1. Simge'cim Cnm çok tşk ederim yorumların ve ürünle ilgili deneyimlerin için :) her zaman ulaşabilirsin... İnstagram:https://www.instagram.com/farmasicolourcosmetic/

    YanıtlaSil