6 Ekim 2015 Salı

Gosh Far Paletleri

Selamlar!
Epeydir yazı yazacağım ama bir türlü yazamadım. Tam sınavlar bitti derken üzerine rahatsızlandım. Günlerdir yatıyorum kendimi yeni toparladım ve toparlar toparlamaz da bloga koştum!

Bugün size gosh far paketlerinden bahsedeceğim :) bildiğimiz gibi çok kısa süre önce aramıza katıldılar yanlış hatırlamıyorsam ramazan bayramı indirim döneminde raflarda yerlerini almıştı bu cicişler. Ben de henüz almadım ama almalı mi almamalı mı diye gittim tek tek inceledim şimdi sizlerle de paylaşacağım.

3 tane palet bulunuyor şu an. İlki oldukça tatli renklerden oluşuyor, benim için tam bir ilkbahar paleti.  İçinde yeşil ve mavi tonlarında ağırlıklı bulunduğu bir palet ; içinde 3 yeşil, 4 mavi ve 2 mor tonu bulunuyor.


İkinci palet ise daha sonbahara yönelik bir palet. 3 kahve -3 mor pembe ve 3 krem beyaz tonlarında far bulunmakta.

Son olarak üçüncü palet ise capcanlı bir yaz Paleti. Çok yönlü bir palet mavi tonları, sarılar, pembeler.. Kısacası cıvıl cıvıl bir palet.

Özelliklerine bakacak olursak tüm renkler aslında çok hoş bir yapıya sahip. Sedefli değil de minik minik simler içeriyorlar. Düğüne gidiyor gibi de olmuyor ama günlük kullanıma ideal gibi geldi.

Ben de alıp kullanmadığım için tozutma ve kalıcılığı yönünden değerlendirme yapamayacağım. Ama bu renklere ihtiyacınız varsa tercih edilebilir çünkü pigmentasyonu gerçekten çok başarılı geldi bana.


Sizin de pigmentasyon açısından fikriniz olsun diye üçüncü palet swatchladım. umarım alıp almamak kararınızda az da olsa katkım olur bu yazı ile :)



-simge 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder