15 Ekim 2015 Perşembe

Gosh CC Cream/ İlluminating Foundation

Selam kızlar!
Siz bu yazıyı okurken ben sınavıma birkaç gün kalmış olduğu  için kendimi parçalamaktayım J Ama napıyoruuuz?? Ne olursa olsun bloğu ihmal etmiyoruz J Bu gün aslında bilindik bir marka olan Gosh’un çok fazla ön plana çıkamamış olan CC Cream/illuminating Foundation adlı ten ürününden bahsedeceğim. 



İlluminating Foundation yazdığına bakmamak lazım bildiğimiz CC cream aslında kendisi. Tek tek özelliklerini incelersem:
·         Sıvı kıvamda bulunan, çok yoğun olmayan ve ciltte yağlı his bırakmayan bir yapıya sahip. (yağlı his bırakmıyor dediysem bir güneş kremi gibi rahatsız edici bir his yok ama cildinize bir sey sürdüğünüzü dokunduğunuzda hissediyorsunuz.) Ciltte ağırlık yapmıyor ve cildi boğucu bir his oluşturmuyor.


·         Asıl özelliği diğer CC kremlerden farklı değil aslında : renk eşitlemek. Kapatıcılığı da yine cc kremlerle çoğu CC kremler gibi yan az kapatıcı. Sivilceler üzerinde kuruyup kabuk kabuk görüntü oluşturmuyor, siyah noktaları güzel kapatıyor( siyah noktalarınız genişlemiş ise içlerini doldurup güzel kapatıyor ama o delikler malesef yüzünüzde görünüyor )

·         Hava sıcaklığına ve neme bağlı olarak değişse de ciltte neredeyse 7-8 saat bozulmadan kalıcı(cildimde daha uzun tutmadığım için daha fazla kalıcı mı bilmiyorum) ama gün içinde özellikle T bölgesinde yağlanma yapıyor bende. Pudramı tazeleyerek çözüme ulaşıyorum ben.
·         Ürünün üzerinde Oil free yazıyor ama ne kadar da oil free olursa olsun cilt tipi çok etkili. Benimki karma yağlı olduğu için bu özelliği çok fazla etkili olamadı bende, cildimin sebum salgısı bu özelliği ekarte ediyor L

·         Güzel bir özelliği var o da SPF 10 içermesi. Yaz aylarında tek başına yeterli olmasa da kış mevsiminde tek başına günlük cilt koruması için yeterli olacağını düşünüyorum.
Ben 01 porcelain rengini kullanıyorum yazın bu renk bronz tenime bayağı beyaz kaçıyor ama kışın kullanabiliyorum bu rengini. 01 porcelain sarı alt tonlu oldukça açık bir renk( ki ben pembe alt tonlu ürünleri kendime daha çok yakıştırıyorum ama renk skalasında en uygun renk bu olduğu için bunu aldım), renk skalasında tam hatırlamıyorum ama 4-5 renk mevcut.

20-30 tl civarında bir fiyatı var.  Ürün ve yazımla ilgili yorumlarınızı bekliyorumm!


-Simge

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder