11 Ekim 2015 Pazar

Revlon Colour Stay Foundation


Selam !
Her zamanki yoğunluğumun olmadığı durgun bir hafta geçiriyorum bu hafta J . Durgun dediğime bakmayın evde de boş boş oturmuyorum ama. Sadece gün içinde boş birkaç saatim var. Bir kısmını arkadaşlarımla, sevgilimle hasret gidererek; bir kısmını dinlenerek geçirdim şimdi de sıra o boşlukları bloga yoğunlaşarak geçirmekte J bu defa akıllılık edip yazabildiğim kadar çok yazıyı önceden hazırlayıp belirli aralıklarla sizlerce paylaşacağım böylece hem blog boş kalmamış olacak hem de sizlerle paylaşımda bulunabilmiş olacağımm !

Bugün sizlerle bayram indirimde aldığım Revlon Colour Stay fondöteni inceleyeceğiz. Daha önce bir yazımda bahsetmiştim, pek fazla fondöten kullanan biri değilim. Elimin altında bir tane olsun diye alacaktım, herkes de Revlon’u çok öneriyordu bu nedenle Revlon’u tercih ettim.
Markanın bu fondötenleri 2 tip : normal/kuru ciltler ve yağlı/karma ciltler için. Benim cildim yağlı/karma olduğu için onu aldım. Renk sklasında ivory-buff-natural beige-sand beige isimli renkleri aklımda kalanlar. Yani 4-5 renk mevcut, bu renkler hem açıktan koyuya doğru değişirken hem de bir kısmı pembe bir kısmı sarı alt tonlu ki bu bence en güzel özelliklerinden biri. Ben sarı alt tonlu olanları kullanamıyorum mesela kendimi sarılık olmuş gibi ya da hasta olmuş de rengim solmuş gibi hissediyorum. ( belki de sarı olduğunu bildiğimden ön yargılıyımdır, bilmiyorum ki!). Bendeki renk 220 numaralı natural beige rengi.

Ürün 24 saat dayanıklılık vaad ediyor ama ben hiçbir ürünü yüzümde o kadar çok tutmadığım için bu konuda bir şey söylemek istemiyorum ama sabah sürdüğümde akşama kadar yüzümde kalıyor. Sürdükten 1-2 dk sonra kuruyor ve bazı fondöten ve güneş kremlerinin verdiği o yapış yapış his Ke-sin-lik-le olmuyor. Zaten mat bitişli olduğu için insanlar fondöten sürdüğünüze bile inanmıyor. ( bu kapatıcılığı yok  anlamına gelmesin şimdi doğal duruyor demek istedim :D kapatıcılığı orta seviyede bence) Üstelik SPF15 olması da yine en güzel özelliklerinden. Yaz için yeterli değil ama kışın bunu kullandığım günlerde güneş kremi kullanmayı düşünmem şahsen :D ( burda da bi açıklamaya gidelim, gerçi herkes artık biliyor ama bilmeyen varsa yaz kış güneş kremi kullanmak şart! İnsanların çoğu kışın kullanmama hatasına düşüyor ama bizim “güneşsiz ya bugün hava” dediğimiz günlerde bile aslında cildimizin korunmaya ihtiyacı olabiliyor)


Bu ürünün en ennn büyük eksiği ise şişesi. Pompası yok,aç kapa düğmesi yok. Bildiğiniz kullanması işkence. Hem mikroorganizma üremesi için çok müsait hem de içinden ürünü almak çok çok zor oluyor. Ben 1 far fırçamı feda ettim şimdilik ama daha iyi bir yol bulmak gerekecek buna. Aklımda seyahate giderken ürünleri yanımıza almak için satılan minik şişecikler geldi ama henüz gidip alamadım.

Gün içinde yaklaşık 4 saat boyunca o matlığı korudu bende ama burun üzerimde tekrar pudra tazeleme yapmam gerekti. Gerçi bu Antalya’nın neminden de olabilir tam çözemedim, havalar biraz daha serinleyince bu kısma bi edit geçeceğim J

Benim bu ürün hakkında söyleyebileceklerim sanırım bu kadar :D hatta çok bile konuştum. Açıkçası daha önce hiç denemediğim ve ön yargı ile yaklaştığım Revlon markasını bana sevdiren, tüm indirimlerde peşinde koşmama neden olacak ve yüksek ihtimal bir daha başka bir markanın ten ürününü tercih etmememe neden olan ürün olarak kaydedebiliriz !
Ürünün fiyatı : 49.90 tl ama sizde indirimleri yakalarsanız benim gibi 29.90 tl ‘a alabilirsiniz.

-Simge

2 yorum:

  1. Merhaba Simge, öncelikle paylaşımın için teşekkürler, bu fondöten uzun zamandır aklımda, birkaç blogger ve vloggerda rastlamıştım. Pompasız olduğunu okuduğumu hatırlamıyorum, iyi bir bilgi oldu benim için. Ama asıl söylemek istediğim uzun zamandır birçok makyaj anlatımını takip ediyorum, YouTube, instagram, Bloglar vs. ben yazılarını çok başarılı buldum, kesinlikle böyle devam et, yazı dilin çok güzel, hiç sıkılmadan üst üste kaç tane okudum bir çırpıda :) umarım okuyucuların giderek artar ve daha çok kişi yazılarından faydalanır.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba damla! Yorumunu ufak birthday gecikme ile yanıtladığım icin oncelikle senden ozur diliyorum bende gozumden kacirmisim. Yaklasik 6-7 aydır blog dunyasindayim aldigim en guzel yorum oldu bu hem cok mutlu oldum hem de cok motive etti beni. Yararli olmasina cok sevindim keyifli okumalar 😘
      Ve Tabi kiii Sevgiler!

      Sil