11 Ekim 2015 Pazar

L'oreal Skin Perfection

Herkese selam !

Bugün cilt bakım ürünlerinden bir paylaşım yapayım istedim, daha önce de instagramda biraz bahsettiğim L’oreal Skin Perfection serisini sizinle paylaşacağım.

Skin Perfection serisi serum, nemlendirici ve bb cream den oluşan bir seri. Bu seriyle aslında tesadüfen tanıştım. Müsait olmadığım için bir türlü gidemiyordum, annemden nemlendirici bir krem almasını istedim o da mağaza görevlisine yaşımı söyleyip bir nemlendirici istemiş, o da bu serinin nemlendiricisini vererek beni seriyle tanıştırmış oldu. Bir sonraki gratis ziyaretimde de serinin diğer üyelerini de aldım çünkü tüm ürünleri birlikte, düzenli kullanınca daha etkili olduğunu söyledi görevli ( burada bana  satmak için pazarlama taktiği de yapmış olabilir gerçi ama benim de deneyesim varmış demek ki :D)

Nemlendirici: Çok tatlı uçuk pembe bir rengi var kremin, kokusu da bir o kadar güzel ve hafif (zaten bu seride tek kokusuz olan bb krem diğerleri mis gibi kokuyor). Nemlendiriciyi nohut kadar alıp yüzüme uyguluyorum sabah akşam ve birkaç saniye içinde cildim emiyor ve sanki yüzüme bir şey uygulamamışım gibi tertemiz hissettiriyor, diğer nemlendiriciler gibi ciltte ağırlık hissi yapmıyor yani. Cildim zaten yağlı/karma olduğu için çok fazla nemlendiriciye ihtiyacım olmuyor bu açıdan da benim için yeterli geliyor ama kuru ciltler için yeterli olur mu bilmiyorum.

Serum : pompalı bir şişede bulunan serum, nemlendirici gibi yine çok güzel bir kokuya sahip (ikisinde de kokusunun güzel olduğunu vurguladım ama bu sizi korkutmasın koku hassasiyeti olanları rahatsız edecek gibi bir koku değil bu çok hafif). Şişede ve elinize sıktığınızda rengi sedefli beyaz renk gibi duruyor ama yüzünüze uygularken içinde içerdiği pembe ışıltıları hissedebiliyorsunuz ( uygulama sonrası yüzde herhangi bir renk/ışıltı bırakma gibi bir durum söz konusu değil) . Yine aynı nemlendirici gibi sürdükten çok kısa bir süre sonra cilt emiyor ve yine hafif bir cilt bırakıyor, ağırlık yapmıyor.



BB Cream: Diğer kullandığım BB kremlerle kıyaslarsam kıvamı farklı. Biraz daha katı sanki elinize sıktığınızda seklini koruyor -yani çok akışkan bir yapısı yok-. En büyük eksikliklerinden biri renk sklası. Tek bir renk mevcut o da her ten ürününde en açık ya da bi ton koyusunu alan bana gitmedi, bunu bilemedim çünkü kat kat paketlenmiş olduğu için deneyip alamadım.(Evet yine bir gratis eksiği , tester yok!!) günlük hayatta hani 5 dk markete giderken ya da eve çok özel olmayan bir misafir geldiğinde çok abartmadan makyaj yaparsınız ya o tarz amaçlarla kullanılabilir diye düşünmüştüm ilk aldığımda çünkü kapatıcılığı neredeyse yok. Sadece renk eşitleyici olarak kullanılabilinir. (Kullanım alanı ile ilgili düşüncem değişti ama. Yazın bronzlaşınca 1-2 aylığına kullanıp sonra önümüzdeki yazı bekleyecek daha koyu renkli ten ürünlerine para vermek yerine kendi kullandığım ürünle karıştırarak bronz cildimin ihtiyacı olan rengi bulmuş oldum.)


Sizi uyarmam gereken şey cildimin ihtiyacı çok deyip de cildinize fazla kullanmamanız. Çünkü fazla kullanıldığında cildin emmediğini hissediyorsunuz ki bende bu durum galiba sivilce yaptı.(Galiba diyorum çünkü sivilcelerim bazı sebeplerden çıkıyor benim hormonal, mevsimsel… bu nedenle sivilcelenme döneminde sivilcelerin sebebi kişisel sebeplerim mi yoksa kullandığım ürünle mi ilgili anlamak zor oluyor. Ama siz yine de riske atmayın çok kullanmaya gerek yok bence. Az az sık sık kullanmak bir seçenek olabilir belki )

Bir de tam olarak bu seriye bağlamak doğru mu bilmiyorum ama cildime iyi geldi gibi. Ben birden fazla ürünü aynı anda kullanmaya başlıyorum genelde o yüzden değerlendirmek zor oluyor ama cildime iyi geldiğine inanıyorum ya da inanmak istiyorum. Yaşıma uygun, ihtiyacımı gideren ve fiyat olarak da ideal olan bir ürün olduğu için tekrar alıp kullanıyorum – şu an serumun 2. Şişesini kullanıyorum- ama alabilseydim Kiehl’s falan denemek isterdim  ama bulunduğum şehirde bulunmadığından şimdilik bu seri ile devam ediyorum.
Sizlerin kullandığı ve çok sevdiği başka bir seri varsa yorumlarınızı bekliyorum !

-Simge


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder