31 Mart 2016 Perşembe

Max Factor Creme Puff Allık

Selam Kızlar!
Havalar güzelleştikçe canlı pembeleri, turuncuları yanaklarımıza daha da çok uygular olsak da ben nude tonlardan da vazgeçemez olmuşum haberim yok! Bu zamana kadar bırakın bitirmeyi bir tane allığı yarılamışlığım yok. Ama biraz sonra bahsedeceğim allığı ise yılbaşı indirimlerinden almıştım ve 3 ayda yarıladım ki bu benim için mükemmel bir başarı.



Max Factor markasına nedense hep uzaktım hiç gidip de raflarını incelemek, bir ürün denemek istememiştim ki bu yılbaşında bir sürü ürün aldım ve bu kadar süre kullanmadığım için pişman oldum. Bu çok sevdiğim ürünlerden biri de bazı youtuberlar tarafından öğrendiğim creme puff allıklar. Aslında allık almayı sevmiyorum çünkü bitmiyor, ama kahve göz makyajı yaptığımda ya da nude bir makyaj yaptığımda yanaklarımda canlı renkler beni rahatsız ediyor. Ben de nude tonlarında bir allık arayışındaydım, aradığımı creme puff allıklardan Nude mauve renginde buldum.



Miniminnacık boyutları ve oldukça dayanıklı ambalajı ile tam çantaya at çık allıklardan, renk skalası geniş denebilir: 6 renkten oluşuyor. Toz yapıda içinde ışıltıları olan bir ürün. Ama bu ışıltıları simlerle değil sedefli yapısıyla sağlıyor böylece gelinin kız kardeşi olmuyoruz :) Kalıcılığı da oldukça güzel yüzümüzü ellemezsek saatlerce kalıyor, öyle toz olup uçmuyor.

(Bu resim alıntıdır)

Aslında bu serinin diğer renklerine ihtiyacım yok ama sanırsam yapılarına bayıldığım için bir kaç renk daha alacağım :) Nude mauve rengi oldukça açık olduğu için swatchladığım halde yansıtamadım. İnternette daha net swatchlarını bulabilirsiniz, ben burada da bulunsun diye internetten bir resim bulup ekledim, bu resimden swatchlarına bakabilirsiniz!

(Bu resim de alıntıdır)

Siz creme puff allıkları denediniz mi? Bana yorum bırakmayı unutmayın!
-Simge

2 yorum:

  1. Bu renklerde bir allık arıyordum, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işine yaramasına sevindim, Güle güle kullan şimdiden :))

      Sil