11 Ocak 2016 Pazartesi

Catrice Tekli Farlar

Selam!
Yılbaşı çoktan geçmiş olabilir ama yeşil ve kırmızının en güzel tonlarını içeren yılbaşı teması blogdan ayrılamadı :) Bugün çam ağacıma konmuş bu iki şirin üründen bahsedeceğim size.


Ülkemize kısa bir süre önce gelen Catrice markası benim oldukça dikkatimi çekmişti, bende ilk çıktığı günlerde koşa koşa almaya gittim ama raflar çoktan boşalmıştı. Tabi o sırada yaşadığım şoku tahmin edersiniz, geleli daha 2 ya da 3 gün olmuş ve bomboş. Bende 2 tane tekli far aldım denemek için. Ama bu kadarla da kalmadım tek tek hepsinin tester ürünlerini deneyerek fikir sahibi oldum.



Farların ilki mat bir far olan 790 numaralı ürün. Mat farları bilirsiniz asla aynı rengi vermez. O nedenle çok büyük bir beklentiye sahip olmadan sadece denemek için aldım. Benim günlük makyajda en sevdiğim tonlardan olduğu için bu rengi tercih ettim. Düşüncelerime gelirsek ben daha önce bu kadar güzel bu kadar renk veren bir mat far görmedim. Pigmentasyonu çok iyi, üstelik sürümü inanılmaz kolay, sürünce yumuşacık hissettirdi bana. Kıvamını en güzel anlatma yolu benzetme diye düşünüyorum, ben bu farı Wet'n Wild comfort zone paletindeki farların kıvamına benzettim.(onun gibi sürüşü kolay, anında renk veriyor). Kullanırken biraz tozutma yaptı ama çpk fazla olmadığı çin sorun etmedim. Gün içindeki kalıcılığı da oldukça iyi.



Diğeri ise tam tersi ışıltıları olan 570 numaralı ürün. Bir önceki far için söylediğim ne varsa aynısı geçerli. Pigmentasyonu süper, sürümü rahat, kadife gibi yumuşacık. Bu rengi de yılbaşında giyeceğim kıyafete uyumlu diye aldım, eve geldim alakasız çıktı ama olsun yine oldukça beğendiğim bir ton olduğu için iyi ki seçmişim dedirtti bana. Aşağıdaki resimde de ikisini swatchadım. Işıltılarından anlaşılıyor ama yine de yazayım soldaki 570 ,sağdaki de 790.


*Bonus ! : Ekstra olarak tüm farların resimlerini yazının altına ekliyorum, mağazaya gidip almadan önce aklınızda almak isteyeceğiniz renkler hakkında bir fikir oluşmuş olur :)


Bu resimden ben -ilk grup olan metalik seriden- hepsini beğensem de en çok 120 numaraya bayıldım. Üçlü far paletlerinden de 030 numarayı gözüme kestirdim :)



Bu resimde de ilk gruptan- ışıltılı seriden yani- 900 numaralı olana aşık oldum! ve ortadaki seriden de -terracotta serisi oluyor onlar da- 040 numaralı far alınacak listeme eklendi :)
Niye almadın sorusunun cevabı en başta var, Kalmamıştııı!
Siz Catrice farları denediniz mi, hangi renkleri beğendiniz, yorumlarda bekliyorum :)

-Simgee

4 yorum:

  1. 120 numara disindaki butun hepsi var(120yi bulamadim bi turlu kac tane rossmannada baktim) ve 3 lu farlarinda yapisi sert ama guzel renk veriyor
    Birde son resimdeki 6li paletler cok guzel benim gibi kahve tonlari seviyorsan buldugunda bak al derim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 6lı paketler güzel de o renkleri içeren paletim olduğu için tercih etmedim :) 120yi aramaya devam, haftaya gaziantepe gidiyorum orada da arayacağım :D

      Sil
  2. Ilk gordugum yerde alacagim bende zaten...
    Insallah bulursun Antep'te ;-)

    YanıtlaSil