25 Ocak 2016 Pazartesi

The Balm-Balm Desert Bronzer

Selam!
Aylardır elimin altında olan bu ürünü sonunda yazma fırsatı bulabildim. Havalar soğuk gidiyor, yaptığınız makyajlar da hep soğuk tonlarda gidiyorsa  yüzünüzü ısıtabileceğiniz harika bir ürün.



The Balm bu ürünü çıkaralı belki 6 ay oluyor. İlk başta her The Balm ürünün de olduğu gibi kullanmaya kıyamayıp günlerce gelip gidip ambalajını açıp durdum :) Daha sonra bir gün dayanamayıp kullandım o günden sonra da bronzer olarak elimin gittiği tek ürün oldu.

İlk bakışta herkesin kontur uygulaması için uygun olabileceğini düşündüğü bu ürün bence kontur uygulamasına çok uzak bir ürün aslında. Rengi ne soğuk kahve ne de turuncu, içinde gül kurusu gibi daha pembemsi bir ton bulunuyor. İçinde hafif ışıltıları var ama öyle gelinin kız kardeşi gibi olacak gibi değil korkmaya gerek yok :) Elinize uygulamak için bir miktar aldığınızda aslında çok fazla pigmentli değil gibi gelse de fırçayla uygulandığında bayağı bir pigmentli olduğunu görebilirsiniz.



Ben allık olarak ya da göz kapaklarımda crease bölgesine uygulayarak kullanmayı tercih ediyorum. Özellikle beyaz tenlilerin ve buğday tenlilerin çok seveceği, yüzü ısıtan bir ürün. Bakıldığında aslında yaz ürünü gibi gelse de ben zaten yaz kış bronzer kullanan biri olduğum için sürekli kullanıyorum :)

İndirim dönemlerinde unutulmaması gereken bir The Balm ürünü olduğunu düşünüyorum. Sizin düşünceleriniz neler? Yorumlarınızı bekliyorumm!

-Simge

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder