30 Ocak 2016 Cumartesi

Rimmel London-Wake Me Up Maskara

Selam!
Bugün uzun zaman önce aldığım ve araya başka ürünler girdiği için unuttuğum bir üründen bahsedeceğim!



Rimmel London- wake me up maskara salatalık özlü olup kirpikleri nemli tutmayı ve bakım yaparak canlılık sağlamayı vaad eden bir ürün. Açıkçası ben pek ümitli olmayarak sırf denemiş olmak için aldım. Ve yaklaşık 1-2 aydır elimden düşmedi, sürekli kullandığım bir ürün oldu. Artık yorumlayacak kadar emin olduktan sonra blog yazısını yazmaya karar verdim.

Siyah renkli olan maskara renk konusunda gayet başarılı bazı maskaraların aksine hiç sorun yaşamadım,simsiyah yaptı. Gözümde 10 saat falan kaldığı oldu hatta daha da fazla kaldı, dökülme falan yaşamadım (gün içinde güzellik uykusu yaptıysam malesef dökülme oldu ama o benden kaynaklı uykumda çok hareketliyimdir). Bu maskara doğal bir görünüm vaad ediyor v gerçekten de ilk katı sürdüğünüzde sanki hiç maskara sürmemiş gibi doğal duruyor sadece hafif renk verip tarıyor gibi düşünebilirsiniz. Ki bu beni hiç mutlu etmemişti çünkü ben hep tek kat sürerim rimeli, o ikinci ya da üçüncü katlarda gelen birleşme,topaklaşma ve ağırlaşma hissinden nefret ediyorum çünkü. Mecburen ikinci katı sürüp bari günlük kullanımda bitireyim diye düşündüm ve artık iki kat kullanmaya başladım. Ve inanılmaz memnun kaldım. Zaten kirpikleri uzun ve kıvrık biriyim o kadar doğal ama hacimli durdurdu ki anlatamam. Takma kirpik takmış gibi oldu. Üstelik ağırlaşma yapmadı, topaklanmayı da üçüncü katta yaptı biraz ama bana iki kat yettiği için sorun etmedim.



Rimmel London'ın diğer maskaraları gibi başta ilk başta oldukça ıslak olan bu ürün bir ay kadar sonra kendiliğinden oturdu ve kıvamını aldı, tabi ki o ilk ay biraz bulaşma sorunu yaşadım. Ama maskarayı sürerken göz kapaklarıma hep kağıt ya da mendil koyan birisi olduğum için bu da büyük bir sorun olmadı.
Ben maskaralarımda her zaman kıl fırça tercih ediyorum çünkü plastik olan fırçalar bende ne yeterli kıvrımı veriyor ne de hacmi. O yüzden de her maskaramı kıl fırça alırım. Bu yüzden de bu maskaraya bir şans vermek istedim. resimde de görebileceğiniz gibi 2 boğumdan oluşan bir fırçası var. Kullanımın zor olacağını düşündürmüştü bana ama çok sorun oluşturmadı. İlk katı rastgele sürüp 2. katı fırçanın ucundaki ilk boğum ile sürerek sekillendirdim.

Ben bu maskaradan genel olarak memnun kaldım, bence fiyat/performans oranı oldukça iyi. Tekrar alır mısın? sorusuna kesinlikle evet diyorum çünkü günlük kullanıma çok uygun bence. Bu noktada hatırlatmak istediğim bir şey var ki her ürün herkeste iyi sonuç vermeyebilir çünkü göz/cilt yapılarımız farklı. Göz yapınız farklı olsa bile indirimde bir şans verilebilecek bir ürün olduğunu düşünüyorum. Sizin de yorumlarınızı bekliyorum !

-Simge

1 yorum:

  1. Bu mascarayı sevdiysen şu yeni çıkan mor renkli olana da bakman gerek! Kıl fırça ve öyle güzel bir yapısı var ki aşık olursun. Ayrıca Super Curler da sana gider, güzelim. Aklında bulunsun.

    YanıtlaSil