2 Ocak 2016 Cumartesi

H&M Beauty Krem Far İncelemesi

Selam! 
Bugün sizlerle H&M beauty'nin yeni koleksiyonundan bir süre önce aldığım ve iyice kullandığım iki krem farından bahsedeceğim. Yenilenip karşımıza çıkan H&M beauty herkesin dikkatini çekti. Ben bazı aksaklıklardan dolayı inceleyememiştim. yaklaşık 1-2 ay önce gidip 2 krem far aldım. Orada tüm renkleri denedim ve her rengine aşık oldum diyebilirim. Ama kendimi tutup 2 renkte karar kıldım.




İlki günlük hayatta sık kullanabileceğimi düşünerek aldığım bej renkli Champer rengi. Diğeri ise elimdeki hiçbir palette tam olarak bu renk olmadığından, olanların da tam rengi vermediğini düşündüğümden tercih ettiğim Gentlewoman rengi. 2 rengi de oldukça sık kullandım ama tabi ki Champer rengi daha sık kullandım. Oldukça yumuşak,kadife gibi bir yapıları var,sürümü oldukça kolay. 





Benim elimde olan, severek kullandığım bir diğer krem far Maybelline Color Tattoo farlarından bazıları ve bunları alır almaz ilk işim kıyaslamak oldu. Maybelline daha koyu,daha sert ve yoğun bir kıvama sahip bu yüzden de sürümü daha zor, bunun aksine H&M daha köpük kıvamında,yumuşacık ve kolay sürülüyor. Ben Maybelline'i kat kat sürmeye kalktığımda oluşan görüntü beni rahatsız ediyor,hem rengin değiştiğini hem de göz kapağımda balçık gibi bir görünüm oluştuğunu düşünüyorum. H&M ise kat kat sürülmeye oldukça müsait hatta ilk hatta hafif renk verirken 2. ,3. katlar sürüldüğünde renk koyulaşmakta, böylece istenilen renk kolayca elde edilebilmekte. peki bu farların olumsuz yanı yok mu derseniz benim gibi yağlı göz kapaklarınız varsa gün içinde katlanma bölgelerinde birikme yapıyorlar. Ben Essence ve Flormar far bazlariyla denedim genelde,bu sıralar onları bitirmeye çalışıyorum çünkü, ve Essence de daha fazla birikme yaparken Flormar da daha az yaptı.Daha da kaliteli far bazlarıyla kullanıldığında, ben the balm-put a lid on it'i kullandım, böyle bir sorun yaşamadım




Şimdilik 2 renk var elimde ve wishlist'im biraz kabarık bu sene. Diğer alacaklarım bittiğinde diğer renklerini de alacağım ama su an değil :) özellikle gece makyajında oldukça iddialı ve çarpıcı sonuçlar çıkaracak renkleri mevcut.

Siz kullandınız mı, memnun kaldınız mı yorumlara bırakırsanız sevinirim :) 
-Simge

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder