25 Ocak 2016 Pazartesi

Maybelline Color Show Tekli Far İncelemesi

Selam!
Havalar oldukça soğuk gidiyor, ülkenin yarısı karlar altında bembeyaz :) Her ne kadar bahar insanı olsam da o bembeyaz görüntüye hep hayran olmuşumdur. Ama kabul edelim artık ilkbahar gelsin demeye başlamayan kalmadı değil mi :) İlkbahar henüz gelmedi ama ben yeşilin en güzel renklerinden birini yazacağım bugün sizlere..



Aslında hep önünden geçerken gördüğüm ama asla dikkatimi çekmeyen bu far yeni yılın gelmesi ile radarıma girdi çünküü yeni yıl demek kırmızı-yeşil-beyaz teması demek :) Duygu Özaslan'ın yaptığı bir benimle hazırlanın videosuna hayran oldum, orada kullandığı yeşil farklıydı ama alternatif olarak maybelline color show-20 Beetle Green'i önerince hemen koştum aldım ve o makyajı denedim.

Rengi aslında oldukça soğuk bir yeşil. Farı elinize sürdüğünüz zaman aslında daha hafif bir renk veriyor,acaba göze uyguladığımda da aynı olur mu diye oldukça tereddüt etmiştim. Gerçekten de pigmentasyonu zayıf geldi ama Put a Lid on it far bazı ile daha güzel bir performans aldım. Ama en güzel performansı Duygu Özaslan'ın aynı videosunda gösterdiği yöntemle aldım. Önce far bazı sürüyorum-sonra üzerine siyah göz kalemi sürüp dağıtıyorum-sonra bunun üzerine de alttaki kalemi bozmadan,çamurlaştırmadan far bazı sürüp en üste farı uyguluyorum. Bu şekilde tamamen istenilen kendi rengine ulaşılıyor.( Duygu kendi videosunda 3.adımdaki tekrar far bazı kullanma aşamasını yapmamıştı, onu ben kendim kattım :) )



Tozutması az, koyu renk farlar genelde yüze dökülüp, ten makyajını bozarken bunda böyle bir sorun yaşamadım. Far bazı kullandığımda inanılmaz kalıcı oluyor ama far bazı kullanmadan denemediğim için kalıcılığı hakkında ekstra bir şey söyleyemeyeceğim. Sürerken bir Wet'n Wild kadifemsiliği olmasa da bir sorun yaşatmadan kolayca uygulanıyor.

Genelde 13 tl civarlarında bir fiyatı olan bu ürünü indirim dönemlerinde 9 tl civarlarında alabilmek mümkün. Bir kaç renkte daha gözüm kaldı, onları da alıp deneyeceğim o zaman bu ürünlerle ile ilgili daha genel bir yargıya varacağım. Ozaman yeni bir yazı ile tekrar düşüncelerimi sizlerle paylaşırım :)

-Simge

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder