10 Ocak 2016 Pazar

Flormar Likit Rujları

Selam!
Bugün Flormar'ın her serisinde sadece adını değiştirerek ya da çok minik değişikler yaparak tekrar tekrar piyasaya sürdüğü Extreme Color Lip serisinden bahsedeceğim.



Ben ilkini önceki Bohemian Dream serisindeki Extreme Color Lip Lacquer isimli olan ürünün 02 Freedom Spirit isimli oldukça iddialı bir renk olan kırmızı rengini almayı tercih ettim. Ürünü uzun uzun inceleyeceğim birazdan ama çok da memnun kalmadığım bu ürünün yine bir sonraki serideki mat formları olan Extreme Color Lip Matte isimli iki rengini daha aldım; onlar da 02 Flashback ve 06 Final Cut.

İlk aldığım kırmızı rengi aslında sadece bayağı iddialı bir renk olduğu için tercih etmiştim çünkü bu renk bir ruja sahip değildim. Renk verme konusunda sıkıntı yaşanmıyor çünkü lip gloss değil likit ruj zaten. Tam kendi rengini veriyor. Yanlız inanlmaz akışkan, sürmesi zaten zor bir de mat olmayışı ve kalıcılığının da 0 olması eklenince en ufak bir el darbesinde tüm yüzünüz kıpkırmızı oluyor. Benim gibi yüzüyle sürekli uğraşan biriyseniz kesinlikle anlaşamayacağınız bir ruj olacak.



Bir sonraki seriden tekrar alıp deneme sebebim ise bu serideki ürünlerin mat oluşu oldu. Mat oldukları için daha kalıcı olabileceklerini düşünerek aldım. Bir diğer neden tabi ki renklerinin çok hoşuma gitmesi oldu :) Bu iki üründe yine çok güzel renk vererek benden artı puan alsa da yine olumsuz yanları oldukça fazla. Mat olduğu iddia edilse de bir pastel day long gibi, The balm meet matt(e) Hughes gibi sabitlenip kalmıyor sadece hafif parlaklığı gidiyor. Doğal olarak da kalıcılığı yok denecek kadar az yine. Ama ikisini kıyaslarsam tabi ki mat olandan şaşmam.

Normal fiyatı genelde 20-25 tl sularında olan bu ürünlere açıkçası fiyat/performans değerlendirmesi yaparsak arkamı dönerek uzaklaşırım ama indirim dönemlerinde 5 tl ye alınıp arada renkleri için kullanılabilecek ürünler olarak değerlendirebilirim. Siz bu ürünleri kullandınız mı? yorumlarınızı bekliyorumm!

-Simge

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder