17 Şubat 2016 Çarşamba

Flormar Always In Shape Foundation/Fondoten

Selam Kızlarcıııım!
Bugün sizlere bahsedeceğim ürünü benim takip ettiğim kadarıyla alıp kullanan, yorumlayan blogger yok gibi. Bu yazıyı yazmadan önce Google'da özellikle aradım ama sadece 2 yazıya rastladım onlar da çok yüzeyel kalmıştı. Ben de henüz piyasada hala mevcut olan bu koleksiyon ürünün tükenmeden yazmak istedim.


Flormar always in shape serisinden herkes highlighter almayı tercih etse de ben aşk yaşadığım Mary Lou'ya ihanet etmek istemediğim için onu pas geçmiştim. Ama yine de incelemeyi ihmal etmedim. O sırada bana inatla bu fondoteni öven ve hiç istemediğim halde bu ürünü almam için beni bir şekilde ikna eden mağaza görevlisi sayesinde tanıdım bu ürünü :)

Bu fondoten köpük formda olarak geçse de bu zamana kadar deneyimlediğim tüm köpük formlu ürünlerden farklı. Evet kullanırken elinize köpük/jöle gibi bir kıvamda gibi gelse de kabında gayet sıvı-akışkan bir formda.(yani üründen bir miktar alıp kapağını kapatıyorum ve ertesi gün açtığımda ürün hiç dokunulmamış gibi duruyor öyle garip anlayacağınız)




Kuru ciltlerin arkasını dönüp koşa koşa uzaklaşması, karma ciltlerin nemlendirici desteği ile iyi anlaşacağı, yağlı ciltlerin ise kesinlikle aşk yaşayacağı bir ürün. Yüzünüze sürdükten sonra 10-20 saniye sonra matlaşıp sabitleniyor ve cildi kupkuru yapıyor. Yağlı cildimde ne sürsem o ıslaklık hissine kapılırken bu ürünü kullandığımda yüzüm yeni yıkanıp kurulanmış gibi mat oluyor. Yaklaşık olarak da 3-4 saat kadar bu matlığı koruyor. Pudra ile sabitleyerek bu zamanı uzatmak mümkün tabiki.

Peki bu hızla matlaşıp kuruma özelliğinin olumsuz yanı yok mu derseniz malesef var. O kadar hızlı kuruyor ki hemen sürmeniz lazım yoksa yüzünüze yedirmeniz neredeyse imkansız hale geliyor.Ben makyaj süngeri ile kullanmayı denedim ve sonuçtan oldukça memnun kaldım.(Ellerle ve fırçalarla kullanımın zor olacağını ve yapısından dolayı özellikle fırçaların iz bırakacağını düşünüyorum, ama denemedim tabi ki doğru olmayabilir bu yorumum). Hiç kat kat kullanmayı denemedim ama bu tarz bir kullanıma uygun olduğunu düşünmüyorum çünkü hem alttaki katman inanılmaz kuru olduğu için sanki kupkuru bir cilde nemlendiricisiz sıradan bir fondoten sürmüş gibi kuru kabuk kabuk bir görüntü bırakacağını düşünüyorum hem de makyaj süngeriyle bile sürdüğüm yerin üzerine tekrar tampon hareketler yapmaya kalktığımda pudrayı fazla kaçırmış gibi cakey görünümüne sahip oldum.

(resimde swatchlayıp yansıtmaya çalıştım ama malesef beceremedim)

Çok sorunlu bir cildim olmamakla birlikte sadece siyah noktalara sahibim.(leke,akne falan yok cildimde) ve siyah noktalarımın üzerine kapatıcılığı güzel. Aknem olmadığı için akneler üzerinde kabuk kabuk görünüm yapar mı bilmiyorum ama bu ürünü ilk kullandığımda Revlon Colorstay fondotenime muadil olabileceğini düşündürdü. Cildimde onun kadar matlaştı, onunla aynı kapatıcılıktaydı. Buradan size kocaman kocaman Muadiiil diye seslenmek istiyorum ama akneler üzerindeki görünümü bilmediğimden bence muadil olabilir diyeceğim :D

Almak isterseniz hala satışta olan ürünü bu bağlantı üzerinden alabilirsiniz alabilirsiniz.Bendeki rengi 03 numara, toplamda 6 rengi var ama sitede 4 rengi kalmış, Siz yine de mağazalardan da arayın hala ürünle mevcut. İndirimsiz fiyatı 25 tl olan ürün şu an 10 tl'ye düşmüş bulunmakta, yakında daha da düşer ama renk malesef kalmıyor.(Bu arada  muadil olabileceğini düşündüğüm revlon da indirimsiz 50 tl indirimli 25-30 tl civarlarında)
Uygun fiyatlı ve denenmesi gereken bir ürün olduğunu düşünüyorum. Cildimde herhangi bir reaksiyon da oluşturmadığı için de rahatça öneriyorum :) içinizde kullanan varsa yorumlarını bekliyorum!

-Simge

3 yorum:

  1. Merhaba simge hanım netten alicam ben bu fondotenden o yüzden renk konusunda size danisiyim dedim deneme fırsatı yok. Esmer biriyim ama asiri bir esmerligim yok bana onerebiliceginiz numara var mi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba tatlım ben kendimden anlatayım sana normalde en açık rengin 1-2 ton koyusunu kullanırım bunlardan da 3 numarayı aldım. Çok çok esmer değilsen 4 sana iyi gelir diye düşünüyorum ama eğer renk uymazsa diye illa 4u al diyemem görmedim sonuçta seni 😊

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil