29 Şubat 2016 Pazartesi

Beni Tanıyıın !

Merhaba!

Bugün her zamankinin aksine herhangi bir ürünü incelemeyeceğiz, bugün ele alacağımız konu benim :D Papatyaski beni tanıyın etkinliği başlatıp beni de etiketlemiş :) o yüzden bende bugün size kendimden bahsedeceğim.
  • Adımı zaten biliyorsunuz,21 yaşındayım.
  • Güneydoğu Anadolu'nun bağrından kopmama rağmen insanların düşündüklerinin aksine açık tenliyim, ela gözlüyüm.
  • Gözlerim gün ışığında ya da siyah ağırlıklı makyaj yaptığımda yeşile dönebiliyor :P
  • Antalya'da okuduğum için 3 yıldır burada yaşıyorum, bir 3 yıl daha buradayım.
  • Yukarıdaki maddeden anlaşılacağı üzere Akdeniz üniversitesi tıp fakültesinde okuyorum.
  • En sevdiğim renk mavi olsa da aslında mevsimden mevsime hatta bazen günden güne bile değiştiği oluyor. Mesela geçen yaz sarı, sonbaharda kahve, bu kış da yağ yeşiline sarmıştım :) Bahar yaklaşırken soluk pembe ve bebe mavisine sarmış durumdayım ama bakalım her an değişebilir.
  • En sevmediğim renk diye bir şey de yok aslında. O da dönemsel değişiyor. Bir ara kırmızıdan tiksiniyordum, şimdi her yerde kırmızı ruj arıyorum ya da kıpkırmızı gömlekler falan alıyorum. Şu sıralar tiksindiğim bir renk yok ama dediğim gibi bu da her an değişebiliyor.
  • 1.60 boylarında klasik türk kızıyım, şu an 51 kiloyum.
  • En iyi özelliklerim insanlara asla zayıflıklarımı göstermemem sanırım. Canım çok yansa bile dik durup eve gelip evde ağlarım yani :D Bir de sevdiklerim için her şeyi yaparım. Bir de aşırı hırslıyım. Ama bu iyi bir özellik mi kötü mü tam çözemedim. Çok iyi yanlarını da gördüm kötü yanlarını da o yüzden tek bir açıdan ele almak zor oluyor. Kafama koyduğumu elde ederim(yani çok şükür bu zamana kadar genelde ettim, edemediklerimi de hep ucundan kaçırdığım için elde etmiş gibi sayarım kendimi)( ama süreç çok acılı oluyor elde etmek için kendimi yıprattığım da çok oldu.)
  • En kötü özelliklerim daha fazla. Beni sevmeyeni ya da bana yamuk yapanı siler atarım. Yalnız kalacak bile olsam taviz vermem bundan. Kıskanç ve bencil yanlarım da var malesef :D Çok ama çok öfkeliyim. Hemen sinirlenmem önce bi yutarım her şeyi. Ama patlama noktasına geldiğimde kendimi kaybederim ve ağzıma geleni saymadan öfkem sönmez. Aslında yazacak başka şeyler de vardı kafamda ama unuttum şu an. Artık hatırladıkça güncellerim yazıyı :P
  • Akrep burcuyum
  • Bu zamana kadar 1 köpek,3 kedi,3 kuş ve bir akvaryum balık besledim. Şu anda da 1 hamsterım ve 2 japon balığım var.
  • Aşırı duygusal ve romantik bir tipim. Filmlerdeki, romanlardaki ilişkilerin gerçek olduğuna ama onu sadece çok şanslı insanların yaşadığına inanıyorum.
  • En sevdiğim şeylerden biri sevdiklerime sürpriz hazırlamak. Hediye alırken de direkt gidip bir şey almam, özel ve özenilmiş bir şey hazırlamaya çalışırım. (eğer bunu yapmıyorsam ya zamanım kalmamıştır, ya karşıdaki haketmiyordur ya da param yoktur :P)
  • En sevdiğim şeylerden devam edersek alışveriş yapmak, makyaj yapmak tabiki listede var ama kitap okumayı çok severim. Lisedeyken haftada 4-5 roman bitirirdim ama tıp fakültesiyle birlikte gitmiyor pek. Ama hala arada okumaya çalışırım. Bir diğer sevdiğim şey sinemaya gitmek. Evde film izlemeyi çok sevmem sinemaya gitmem lazım. Işıkların kapanması lazım,dev ekran,ses sistemi lazım. Tek başıma gitmeyi daha çok severim. En sevdiğim abur cuburları alıp en arkadan koltuk seçer ve -itiraf geliyor- ayakkabılarımı çıkarıp yayıla yayıla izlerim :D
  • Çocukken keman çalardım sonra hayatıma SBS diye bir sınav soktular ve keman kalmadı.pişmanım.
  • 2 kız kardeşim var, çocukken pek istemedim onları ama şimdi uzakta kalınca özlüyor insan :D
  • 1 yıl ve bir kaç aydır süren bir ilişkim var
  • Hayalim İtalya'da yaşamak ama aslına bakarsanız tüm dünya benim evim olabilir.(Ama evlenme teklifim italyada olsun pls :P)
  • Türkçe müzik dinlemeyi severim ama yeni nesil şarkıcılar ilgi alanıma girmez genelde. 90lar çocuğu olduğumdan belkide Kayahan,Feridun düzağaç,Sezen aksu dinlerim bolca. Onun dışında Teoman,Zakkum,Piiz,Duman,84 falan da dinlerim ama türkçe pop'un yeni isimleri benden uzak olsunnn
  • Yabancı olarak belli bir isim söyleyemem çünkü her şarkıcının 1-2 parçasını sevdiğim için belli bir isim vermek zor oluyor. 
  • Umursamaz bir insan olmak isterdim ama en ufak şeyleri bile takan ve en ince ayrıntıları bile düşünüp kendi başını ağrıtan biriyim :(
  • Bazen hayat çok kısa en güzeli hayatını yaşamak desem de 3 saniye sonra özüme dönüp dünyaya boş gelip boş gitmemek lazım diyorum. Yani hayallerimden biri de dünyada bir iz bırakmak.


Sanırsam aklıma gelenler bu kadar. Biraz uzun bir yazı oldu ama umarım keyifle okursunuz.MakyajnotlarımMatruşkaLemanınDünyasıGozeminblogu da bu etkinliğe davetliydi. Onların da yazılarını en kısa zamanda yayınlarlar, okumayı unutmayın. Bende birgüzellikhikayesi,
Cosmicmakeup,yesimdedi,turunciceği davet ediyorumm !

-Simge

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder