10 Şubat 2016 Çarşamba

Golden Rose - Wet&Dry Eyeshadow

Selam!
Yine 2-3 aydır kendime bu hafta bunun yazısını yazacağım diyip diyip bir türlü yazamadığım bir ürünle karşınızdayımm!



Yılbaşı makyajımda kullanmak için her yerde bordo far ararken ve artık bulmaktan ümidi kesmişken; cosmetica'da görevli bayanın beni golden rose standına götürüp mor farı "yok yok bu bordo ışıktan öyle duruyor" diye satmaya çalıştığı esnada karşılaştım bu minik 4lü paletle. Daha önce rastladıysam bile Golden Rose olduğu için ilgilenmemişimdir ama bu defa ihtiyaç olduğu için hemen kaptım! ( P.S. ilk far paletim  Golden Rose'du ve pek memnun kalmamıştım, o yüzden de bir daha Golden Rose'dan far bakmadım. Sonra bu 4lü paleti alıp memnun kalınca bir şaşırdım falan hemen o eski paletimi aldım ve bir kullanayım dedim. Meğer sorun bendeymiş acemilikten dolayı kullanamamışım :D !)



Bu palet 4 tane fırınlanmış (baked) fardan oluşuyor ve adından da anlayabileceğiniz gibi hem ıslak hem de kuru kullanıma uygun. Renkleri ise altın sarısı hariç benim çok sevdiğim renklerdi o yüzden sadece 1 gecelik değil sürekli kullanabileceğim bir ürün olacağını da düşünerek aldım. pigmentasyonu oldukça güzel, kullanırken az miktarda tozutma yapıyor ama. -ben hiç bir zaman bu konuya takılan biri olmadığım için hep bu özelliği pas geçerim-



Resimde baz kullanmadan swatchladım ne kadar pigmentli olduklarına siz karar verin :). Altın sarısı elimde kalır diye düşündüğüm halde göz pınarlarımda ya da yeşil renkli farlarla birlikte kullanarak değerlendiriyorum yani her rengini kullanabildiğim bir ürün oldu. Fiyatı Golden Rose'un kendi sitesinde şu anda 34 tl. Ben yılbaşı indiriminden 20 tl gibi bir fiyata almıştım. Kolayca renk verdiği için ve farların gramajı fazla olduğu için ömürlük gider diye düşünüyorum. Genel anlamda beğendiğim bir ürün oldu anlacağınız :) sizin yorumlarınız neler? benimle paylaşırsanız sevinirim!

-Simge

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder