26 Şubat 2016 Cuma

Yves Rocher Tradition de Hammam - Argan Yaglı Saç ve Yüz Maskesi

Selamlar !
Elimde bitki çayım, karşımda yemyeşil ağaçlar, yeni yeni açmış çiçekler... Bildiğiniz baharı yaşadığımız günlerden birindeyiz şu an ve hazır bu kadar fresh bir hava varken ben de biraz arınma arayışlarına girdim. Daha hafif ve sağlıklı beslenme, cildime dikkat edip rahatlatmak gibi...Bugün de böyle arındırıcı ve rahatlatıcı bir üründen bahsetmek istiyorum sizlere.



Yves Rocher Tradition de Hammam isimli bir seriye sahip. Bu seriden edindiğim iki üründen birisi de bu ürün. Doğum günümde yapılan kampanyalardan birinde edindiğim bu ürün özellikle argan yağlı oluşu ve hem saç hem de yüz için kullanılabilir oluşu yani çok yönlülüğü ile dikkatimi çekmişti. Hakkında çok fazla okumadan aldığım bu ürünün sadece argan yağı değil kil de içerdiğini kullanırken fark ettim.

Yapısı su gibi olan, içinde çok büyük olmayan tanecikler içeren bu ürünü hem yüzümde hem de saçımda uyguladım. Ürün hakkındaki yorumlarıma gelirsek, önce saçlardaki etkisinden bahsedeceğim. Saçlarımda 3-4 kez kullandım ve her kullandığımda argan yağı özelliğini değil de kil özelliğini ön planda hissettim her seferinde saçlarımı ciddi anlamda kuruttu. Saçlarıma renk açtırma işlemi uygulattığım için zaten biraz hasar gördü, bir de bu ürünün kuruttuğunu hissedince saçlarımda daha fazla denemedim.



Yüzümde yaptığı etkileri ise daha olumlu oldu. Aslında normal bir kil maskesinden çok farklı değil diyebiliriz. Sadece daha sıvı formda olması ve bu serinin diğer ürünleri gibi çok hoş bir kokusu olması kil maskelerinden farkı diyebiliriz. Yüzde 5-10 dk kalıp normal kil maskeleri gibi sertleşip kuruyor,çıkarırken de gözenekleri temizleyip aydınlık bir cilt bırakıyor.

Yanlış hatırlamıyorsam 40 tl olan bu ürünü indirim,kampanya dönemlerinde daha uygun fiyata alabilirsiniz. Açıkçası 40 tl  edecek bir ürün değil, olmazsa olmaz değil ama haftalık peeling için alınıp kullanılabilecek uygun fiyatlı bir ürün. Sizin yorumlarınızı bekliyorum :)

-Simge

1 yorum:

  1. Merakımı gideren aydınlatıcı bir yazı olmuş,teşekkürler.

    YanıtlaSil