3 Şubat 2016 Çarşamba

Flormar Lip Primer

Selam!
Bugün sizlere son zamanlarda çok sık kullandığım bir üründen bahsedeceğim. Ben bu ürünü ilk kez Selma'da (@ojelerfora) görmüştüm. Hem birşeyler yiyip içerken sürekli ağzını silen, hem de sürekli dudaklarını yiyen,yalayan biri :( olarak rujlarımın kalıcılığını arttıracak bir ürüne ihtiyacım vardı. Tam bu sırada ben daha araştırmaya başlamamışken selma'nın bu ürünü paylaştığını görünce onun yorumlarını okuyunca denemeye karar verdim.



*Flormarın kendi sitesinden ürünün vaadlerine bakarsak:

"Lip Primer, dudak makyajı için mükemmel bir baz oluşturur. İçerdiği vitamin E ve Pantenol sayesinde dudakların nem dengesini koruyarak pürüzsüz görünmesine yardımcı olur. Dudak makyajına başlamadan önce kullanılan bu ürün, rujun daha kolay uygulanmasını ve daha uzun süre kusursuz görünmesini sağlar."

*benim yorumuma gelirsek:

  • Dudakları çok çatlayıp kuruyan biri olarak soğuk havalarda üstten kalın bir tabaka oluşturarak koruyucu etki sağlıyor.( Ama bunu sıradan, nemlendirici özelliği bile olmayan bir ruj bile yapıyor)
  • Çatlaklara ve çizgilere dolgu maddesi gibi dolup daha az görünmesini sağlıyor.
  • Rengi inanılmaz açık her ne kadar rengi uçuk pembe gibi dursa da - beyaza yakın - olduğu için bazı rujlarımda rujun rengini 1 ton açtığı oldu. Bu özelliğini pek sevemedim.( rujumu bir kaç kat uygulayarak tolere etmeye çalıştım bu durumu).
  • Hiç kalıcı olmayan nemli yapıdaki rujlarımın kalıcılığını arttırdı.(Ama nasıl?: kalıcı rujların ve mat rujların dışında kalan diğer tüm rujları dudaklarınıza sürdüğünüzde bir el darbesiyle dağılıp gider ama dudağa hafif bir renk kalır ya o mantıkla çalışıyor. Üst katlamları yine siliniyor ama en sonunda ince bir kat rujun kendi rengi kalıyor. Yani %100 kalıcılık olmasa da biraz arttırmış oluyor)
  • Bu ürünün en kötü özelliği ise zaten mat rujların, soğuk havanın kurutupu dudakları daha da kurutması.Bu ürünü kullanmadan önce biraz lip balm kullanmak sonrasında da yine lip balm banyosu yaptırmak lazım yoksa dudaklar pul pul dökülüyor,
Bu ürünün seveni kadar sevmeyeni de çok. Bana sorarsanız olmazsa olmaz değil ama indirim döneminde alınıp kullanılabilecek bir ürün. Yine de bir süredir elimden düşürmedim çünkü rujlarımın kalıcılığını hiç arttırmıyor diyemem bana bir şeyler yemezsem bir kaç saat fazla zaman kazandırmış oluyor. Sizin bu ürün hakkındaki yorumlarınız neler?

-Simge


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder