9 Mart 2016 Çarşamba

L'oreal Infallible Matte Max Rujlar

Selam kızlarcımm!
Loreal bir süre önce mat rujlar kervanına infallible matte max isimli mat rujlarını ekledi :) Uzun zamandır her yerde didik didik aradığım ürünü sonunda kadınlar günü indirimde buldum! Aslında Loreal standlarında öyle tuhaf bir yere koymuşlardı ki sanırım her yerde bulamama sebebim de resmen gizlemiş gibi olmaları. Çünkü daha sonra her gittiğim yerde aa burada da varmış ben fark etmemişim demeye başladım. Tabi bazı mağazalarda da çekmecelerde bekliyor öyle ürünler. O yüzden en sağlıklısı elinizde resimlerle gidip ben bunu istiyorum diye sormak.

(Bu resim alıntıdır)

İnfallible Matte Max rujlar 6 renkten oluşan bir seri. Serinin 002,006 ve 008 renkleri neon renklerde, cidden çılgın dudaklar yaratıyor :) Ben açık tenli olduğum için benim yüzümde de baya dikkat çekici ve iddialı durdu. O yüzden ben de 001-004 ve 007 renklerini satın aldım.
Rujları açtığınızda her markadaki likit mat ruj mantığıyla sıvı bir form ve buna uygun bir aplikatör beklerken tam aksine sünger şeklinde bir aplikatör ve neredeyse krem far formunda yapıya sahip bir ruj ile karşılaşıyorsunuz. Ben aplikatörüne vuruldum diye bilirim o pofidik yapısı çok hoşuma gitti :)



Rujların yapısı inanılmaz hafif zaten far-krem far arası bir formda demiştim dudaklarınızda rujun varlığını hissetmiyorsunuz. Özellikle gün içinde dudaklarında rujun ağırlığını sevmeyenler ya da benim ki bir el darbesiyle tüm rujunu ağız çevresine dağıtanlar için hafif formu bu sorunları ortadan kaldırıyor. Elimdeki swatchlardan da görebileceğiniz gibi yine diğer mat rujlardan farklı bir yanı daha var. Diğer stick/likit yapısındaki mat rujlarla daha keskin renkler elde ederken bu rujlarda sanki smokey göz makyajı gibi daha buğulu bir sonuç alıyorsunuz. Tabi bu iyi bir özellik mi kötü bir özellik mi tartışılır. Daha dikkat çekici dudaklar isteyenler için tabi ki kötü bir özellik ama özellikle rujların o keskin durusunu sevmeyen daha doğal görünüm isteyenler için harika bir özellik.



Keskin duruşunun olmaması ve büyük aplikatöründen dolayı sürerken de zorluk yaşamak mümkün. Ben hem dudaklarıma o keskin duruşu verip dikkat çekici görüntüye sahip olmayı sevdiğimden hem de sürerken biraz zorlandığım için dudak kalemi ile dudaklarımı çerçeveliyorum hatta rengi de daha belirgin olsun diye dudaklarımı tamemen dudak kalemi ile boyayıp üzerinden geçiyorum. Dudaklarımda biraz kuruma yapıyor -çoğu mat ruj yapıyor zaten bunu- bende makyajıma başlarken lip balm sürüyorum tüm makyaj sürene kadar o şeklide kalıyor en sonunda lip balmı silerek rujları uygulayarak bu durumu minimuma indiriyorum.



Kalıcılıklarına gelirsek yemek yemediğim günlerde dudaklarımda saatlerce kalıyor ama özellikle yağlı yemekler yediğimde hemen çıkıyor-özellikle de dudak içlerinden- Dışarıda yemek yemediğim günlerde tazeleme gerekmeden günü kurtarmaya yetiyor.(Peçeteye öpücük kondurup bulaşma var mı testi yaptığınızda inanılmaz başarılı kırmızı rengi bile iz vermiyor ya da sevgilinin yanağına kondurulan öpücükte arkanızdan koca bir dudak izi kalmıyor:D )

Ben Cosmeticadan %50 indirimde 17 tl ye aldım. Açıkçacı indirimsiz olarak almaya değer mi tartışılır ama indirimlerde alınabilecek bir ürün. Bu ürünü keşfedip kullananlar varsa yorumlarını bekliyorum!

-Simge

2 yorum:

  1. Selam simgecim, ben de bu serinin 007 kırmızı rengini kullanıyorum, aslında önceden günlük makyajda kırmızı ruj kullanmaya çekinirdim ama bu rujla yendim sanırım bu duyguyu. Dudakta hiç yokmuş gibi his verdiği ve tenime yakışan bir tonu olduğu için olabilir. Bu serinin başka hangi rengini alabilirim diye düşünürken bir baktım simgecim almış da yorumlamış bile güzel yazısı ile :) sayende tereddüt etmeden 001 rengini sipariş edeceğim.

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sen nasıl tatlı bir insansın senin yorumlarını gördükçe AVM ye koşup psikopatça yeni ürün alıp blog yazısı yazasım geliyor :D 001 şahane ya tam bir dudak rengi. Koyu renk göz makyajına abartısız dudak mi istiyorsun tam aradığın. Ya da dudakların benim gibi açıklı koyuluysa homojen bir görünüm için şahane :) Güle güle kullan,
      sevgiler

      Sil