25 Mart 2016 Cuma

Revlon Super Lustrous Lipstick

Selam kızlar!
Kadınlar günü indirimini ruj sapıklığı yaparak yani biiiiiiir sürü ruj alarak değerlendirmiştim. Mat rujlar hayatımıza girdiğinden beri ben diğer tüm rujları neredeyse tamamen hayatımdan çıkarmıştım. Mat rujların kalıcılığı, sabitliği kadar rahatı var mı ! Ama artık mat rujlardan sıkılmış olacağım ki elim matlara gitmiyor. Revlon'un colorburst matte balm'ları dışında herhangi bir dudak ürününü kullanmamıştım. Bu yüzden acaba rujları nasıl diye hemen elimin her yerini swatchlarla kaplayıp kendi rengimi seçtim : 377 Bronze Lame



Neden bu renk derseniz bakır tonlarında makyaj yaptığımda hep nude rujlarla tamamlıyorum ama bazen o bakır tonlarını dudaklarıma da taşımak istiyorum. Watsons'da elimdeki swatchlara bakıp hangisini alsam diye kara kara düşünürken ( Evet tam 1 saat baktım ya diğer renkler de süperdi ama kendimi tutup 1 tane alacağım dedim.Seçmek zor oldu) bu rujun bakır yansımalarına bayılınca attım hemen sepete.



Eve gelir gelmez ilk işim aldıklarımı denemek olduğundan hemen açıp ruju uyguladım. Kıvamı şahane, yumuşacık, sürümü o kadar kolay ki dudakların üzerinden akıp gidiyor.Dudaklarımda tam bir örtücülük sağladı, rengini çok iyi veriyor. Yalnız sürünce baktım bizim ruj bakır pembe arası, karışık bir renkmiş, yani Watsons ışıkları yine yanılttı beni. Üzüdüm ama alttan kahve bir dudak kalemi sürünce ta-taaa pembe renk azaldı, bakır renkleri daha belirgin hale geldi. Hatta istediğim renge ulaştı diyeyim.  Tabi benim gibi yanılmak istemiyorsanız mağaza ışıklarının dışında da swatchlarına bakıp öyle almak daha mantıklı.



2 farklı açıdan swatchlarını koydum ki rengi daha belli olsun. %50 indirimden 17 tl ye aldım. Diğer renklerini de ilk fırsatta alacağım. Siz bu rujun hangi renklerini aldınız, yorumlarınızı bekliyorum..

-Simge

1 yorum:

  1. Harika görünüyor, güle güle kullan canım. :)
    http://madamevanille.blogspot.com.tr/
    Takibe aldım, beklerim. :)

    YanıtlaSil