5 Mart 2016 Cumartesi

Loreal Collection Exclusive Ruj- Eva's Nude

Selam kızlarcım!
Her ne kadar artık daha renkli daha canlı makyajlar yapmanın zamanı gelmiş olsa da hala elimin nude tonlara gittiği, makyajımı sade tutmak istediğim günler olmuyor değil :) Loreal'in bu serisini incelerken aslında aklımda kırmızı tonlar vardı ama kalıcılığını bilmiyordum ve kırmızı ruj kalıcı değilse bende tam bir kabus oluyor; çünkü nasıl yapıyorsam bir şekilde tüm yüzümü kırmızıya boyamayı beceriyorum. o yüzden elimdeki swatchını da çok beğendiğim için bu nude renge bir şans verdim.



Ambalajı çok kaliteli ve ağır dursa da nedense benim rujum içinde bir sağa bir sola gidiyor, benimki mi sakat yoksa hepsi mi böyle henüz anlamadım, seriden başka bir tane daha almadan anlayamayacağım malesef :) Bu yüzden de belki resimlerde görebilirsiniz rujun dış yüzünde çizikler oldu ama çok büyük bir sıkıntı yaratmıyor bu durum,sadece biraz sinir bozucu. Sürümü inanılmaz kolay zaten yumuşacık rujlar. Yanlız dudaklarıma sürdüğümde swatchdaki rengi bulamadım, daha hafif bir renk veriyor. Altına rimmel london-tiramisu dudak kalemini sürdüğümde daha iyi renk verdi. Yani bunu kullanmak için altından baz olarak herhangi bir renk geçmezsek rengini tam veremiyor. Ama serinin diğer renkleri böyle değil onlarda rengi tamamen alabiliyorsunuz.



Kalıcılığına gelirsek hiçbir şey yiyip içmediğimde tabi ki saatlerce kalıyor, yiyip içtiğimde de 3-4 saat kaldı. Nude tonları dudaklarınızda denemeden almayın, çünkü daha az renk veriyorlar; ama diğer renkleri elinizdeki swatchlarına göre alabilirsiniz. Fiyatı indirim dönemlerinde yaklaşık 20 tl ye geliyor. Sizin kullandığınız herhangi bir rengi var mı? Yorumlarınızı bekliyorum :)

-Simge

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder