12 Mart 2016 Cumartesi

Note Dudak Kalemleri

Selam !
Dudak kalemleri=kurtarıcı benim gözümde. Rengini veremeyen rujların altına, dudakları çerçevelemeye, rujun yerine... bir sürü şekilde kullanabiliyoruz. Ama her dudak kalemini sevdiğim anlamına gelmiyor. Sürümü zor olanlar, deli gibi kurutanlar out, yumuşacık olup dudaklarıma zarar vermeyenler tabi kii innn!



Note markasının dudak kalemleri hiç gözüme çarpmamıştı hatta varlığından bile haberim yoktu kii, çevremde alan bir kaç kişiyi görünce koşa koşa gittim, hemen 3 rengini kaptım.
Bu zamana kadar kullandıım en güzel dudak kalemi ünvanını kesinlikle hak ediyor. yumuşacık, Tam olarak gözüken rengi veriyor, dudaklarımı bir dudak kaleminin kurutabileceği minimum seviyede kurutuyor. Tüm dudak kalemlerinde olduğu gibi bunlarında kalıcılığı oldukça iyi,ama tabiki waterproof olanlar kadar değil. Ama waterproof olanlar o kadar kurutuyor ki o kadar kurutup kalıcılığı fazla olacağına, kalıcılığı az olsun ama kurutmasın diye bunları tercih ederim.



Bendeki 3 renk: 01 Sandy, 02 Rose ve 06 Red. Testerı olmadığı için denemeden aldım ama denemeye de gerek yok sanırım,kalemlerin tepesindeki rengi direkt veriyor. Sandy rengi daha soğuk alt tonlu, kahve tonlarında; Rose rengi kahve-gül kurusu arası bir renk( henüzdenemedim ama pastel day long 20 numaraya çok yakışacağını düşünüyorum ); Red ise içinde pembe alt tonu içeren bir kırmızı.

Ben indirim döneminde cosmetica'dan 3 tl ye aldım. Benim gittiğim cosmetica'da 3 rengi vardı, diğer renklerini de ilk fırsatta alacağım :) Kullananlar varsa yorumlarını bekliyorum!

-Simge

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder