21 Mart 2016 Pazartesi

Rimmel London #Insta Flawless Makyaj Bazı

Selam!
Kadınlar günü indiriminde aldığım ürünleri bu defa merak uyandırmak için snapten göstermediğimi, sır gibi sakladığımı söylemiştim daha önce instagramda. Kullanıp direkt yorumlarımla karşınıza çıkmak istedim. Bir de bazen denemek için aldığımız ürünleri henüz kullanmadım, nasıldır bilmiyorum dememize rağmen merak edip alıp,sonra da hayal kırıklığı yaşayanlar oluyor bunun da önüne geçmiş olurum diye düşündüm. Tabi ki bir sonraki indirimlerde de faydalanabilmeniz için hemen aldığım gün kullanmaya başladım ve artık yorumlamaya hazır olduğumu düşündükçe de yavaş yavaş,sırayla yazıyorum ürünlerimi. Bu ürünlerden bugün konuşacağımız da Rimmel London'ın yeni çıkardığı ya da ülkemize yeni gelen #Insta Flawless renkli makyaj bazı.



Ürünün kendi vaadlerine bir bakarsak :

  • SPF 15 içererek güneş koruması sağlamak
  • Cildi 24 saat nemlendirmek
  • Cildin yenilenmesine, parlak ve aydınlık bir cilde yardımcı olmak
  • Cilt tonunu eşitleyip, pürüzsüzleştirmek
  • Tek başına ışıltılı bir cilt sağlamak ya da makyaj altına primer olarak(makyajın kalıcılığını arttırıcı etkiyle) kullanım sağlamak



Ürüne genel bir bakarsak, bu ürün çoğu makyaj bazının aksine renkli, light medium ve medium dark olmak üzere 2 renge sahip. Bendeki 006 light medium rengi. Yapısı bb krem kıvamında, oldukça kremsi. Sürdüğüm zaman cildimde ıslak bir bitiş sağlıyor, cilt tamamen emmiyor bu ürünü. Yoğun ve ağır yapıdaki ürünleri sürdüğümüzde ciltteki his gibi rahatsız edici bir his oluşturmuyor ama yağlı ciltlerin mat ten ürünleri kullandığı zaman hissettiği o rahatlık da yok. Rengine bakarsak benim cilt tonum oldukça açık renkli,beyaza yakınım ve benim tenimde sarımtrak kaldı. Yani ben tek başına kullanma şansına sahip olamadım. ( Her ne kadar sarı alt tonlu bir cildim de olsa ben hep hafif pembe alt tonlu ürünler seviyorum. Sarı alt tonlu ürünlerde kendimi hasta gibi hissediyorum. Ki bu ürün oldukça sarı kaçtı). Ama makyajımın altına kullanırken sıkıntı yaşamadım çünkü ten ürünlerinin altında o sarımtrak rengi kayboldu. Mat formda olan ürünlerin altına kullandığımda da formunu bozmadı.



Gel gelelim ilk sürdüğüm anda normal fondotenlerimin altında hafif bir ışıltı katsa da(normal fondotenlerde vaadlerini kısmen yansıtabilen bir ürün. hafif bir aydınlık da verdi cildime) mat ürünlerde haliyle böyle bir şey olmadı hatta canlılık kazandırma, bir aydınlık katma gibi bir etkisini görmedim.
  • Peki en önemli soruya gelirsek yağlı ciltlere giden bir ürün mü?
    Zaten normal fondotenlerimin altında ilk sürdüğümde bile cilt ışıltılı haliyle bir kaç saat sonrası gelinin kız kardeşi ışıltısı :D ya mat ürünlerde? Mat fondotenlerimde de gün içinde 3-4 saat sonra sadece burnumda ışıltı yaptı ama bu pudra ve yağ emici mendillerle yok edilecek kadar.
  • Peki normal ürünlerle kullanmak yağlı ciltlerde imkansız, mat ürünlerde de o ışıltı-aydınlık vs özelliklerini vermiyor o zaman yağlı ciltlere uygun bir ürün mü?
    Hayır. yani tamamen gereksiz bir ürün kalıcılıkta da ekstra bir katkısı yok, boşuna makyajınızda sadece t bölgesini yağlandıracak bir ürün. Ama uygun fiyatlı makyaj bazı arayan kuru ciltliler için denenebilecek bir ürün.
Asıl fiyatı 15 tl civarında olan ürünü indirim dönemlerinde daha uygun bir fiyata alabilirsiniz. Açıkçası benim için kullanılamayacak, boşa alınmış bir ürün oldu. Kuru ciltli bir tanıdığıma falan vereceğim sanırım. Bu indirim döneminde benim gibi bu ürünü fark edip alan, memnun kalan varsa yorumlarını bekliyorum!

-Simge

2 yorum:

  1. Merhaba tarafsız bir şekilde yazınız için çok teşekkür ederim bir sorum olacaktı benim cildim olabildiğince kuru, cildimde bir parlaklık ve çok az renk istiyorum ve üzerine ürün kullanmak istemediğim için bu şekilde bir sonuç elde edebileceğim bir ürün mü bir de parlaklık konusunda içerisinde sim ya da sedefli parçacıklar barındırıyor mu? Bu parlaklık ondan mı kaynaklanıyor yoksa parlaklığı kendiliğinden mi veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! Anlattığına bakacak olursak bu ürün tam senlik. İçinde sim falan yok ama minicik yansımalar var onları da görmek için mikroskopla bakmak gerekiyor. Ben özellikle elime uygulayıp tekrar baktım parlak ışık altında bile sim sim durmuyor sanki cildin kendi ışıltısı gibi :) Sürdüğün zaman başlangıçta ıslak bitişli bir fondoten ya da bir krem gibi bir parlaklığa sahip ama ıslak kalmıyor kesinlikle. Bir süre sonra kuruyup sabitleniyor o nemli görüntü de "cildime bir şey sürdüğüm için ışıldıyor" dan "cildim inanılmaz sağlıklı duruyor" haline dönüşüyor. Ciltte bıraktığı his de diğer cilt bazları gibi kadife hissi uyandırıyor. Ürün ne kadar yağlı cildime gitmemiş olsa da o kadar güzel ki elimden çıkarmadım t bölgem dışında kalan yerlere uyguluyorum bende :) uzun bir yanıt oldu ama umarım işine yarar, başka bir sorun olursa buradayım ;)

      Sil